ya arkdaşlar sevgisiz büyüdüğüm için ben eskiden çok fena bir çocuktum milleti birbirine katardım uzaktan izleyip kıs kıs gülerdim sonra ne bileyim saldırgandım çekinmezdim... ergenlikle beraber bir olgunlaşma oldu daha daha düzeldim sonra üniversite okumaya başlayınca kendimi daha daha düzeltmeye çalıştım ve insanların haklarına saygı duyan birisi oldum çok şey aştım kendi adıma ama sorun şu ki inanılmaz korkak oldum insanları kırmak istemiyorum, yanlış anlaşılmak istemiyorum, bazen insanlara gereksiz açıklamalar yapıyorum.
böyle iyi olayım kimseyi kırmayayım falan derken bir baktım ki ben haklı olduğum konuda bile hakkımı aramaya korkan bir insan olmuşum. insanlarla uğraşmak bir yana o tartışma sırasındaki strese gerileme gelemiyorum çünkü çok rahatsız oluyorum bu durumdan artık.
böyle iyi olayım kimseyi kırmayayım falan derken bir baktım ki ben haklı olduğum konuda bile hakkımı aramaya korkan bir insan olmuşum. insanlarla uğraşmak bir yana o tartışma sırasındaki strese gerileme gelemiyorum çünkü çok rahatsız oluyorum bu durumdan artık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar