Ödlek bir şey oldum ben. cesaretimi kaybettim! napıcam? ne olur yardımmmmm ne olurrr?

ya arkdaşlar sevgisiz büyüdüğüm için ben eskiden çok fena bir çocuktum milleti birbirine katardım uzaktan izleyip kıs kıs gülerdim sonra ne bileyim saldırgandım çekinmezdim... ergenlikle beraber bir olgunlaşma oldu daha daha düzeldim sonra üniversite okumaya başlayınca kendimi daha daha düzeltmeye çalıştım ve insanların haklarına saygı duyan birisi oldum çok şey aştım kendi adıma ama sorun şu ki inanılmaz korkak oldum insanları kırmak istemiyorum, yanlış anlaşılmak istemiyorum, bazen insanlara gereksiz açıklamalar yapıyorum.
böyle iyi olayım kimseyi kırmayayım falan derken bir baktım ki ben haklı olduğum konuda bile hakkımı aramaya korkan bir insan olmuşum. insanlarla uğraşmak bir yana o tartışma sırasındaki strese gerileme gelemiyorum çünkü çok rahatsız oluyorum bu durumdan artık.
Ödlek bir şey oldum ben. cesaretimi kaybettim! napıcam? ne olur yardımmmmm ne olurrr?
Cevapla