Mutluluğu neyde arıyorsunuz? Ya da arıyor musunuz cidden? Memnun etmesi kolay biri misiniz?

Bu bahsettiğim toplumun %80 ini kapsıyor sanırım. Öyle zor ki memnun edip insanları gülümsetebilmek... Kendini en kötüsüne endekslemis, bu sebeple güzelliklerin farkına varamayan, tebessüm etmekten, teşekkür edip özür dilemekten aciz bir insanlık var sanki. Olumsuzlukları yok sayan değil de kabullenip yoluna veya çaresine bakan çok az kişi var. Gerisi durmadan şikayet, hayiflanma, memnuniyetsizlik...
Sitede de çokça karşılaşıyorum. Çoğumuz gerek hayatından, gerek işinden, gerek eşinden şikayetçi ama kimsenin elinden birşey gelmiyor. Gelse de öyle sindirmis ki olayı, icraate gececek gucu yok. Aslında daha kötüsünü bekliyor kendince ama haberi yok😕.
Söylemek istediğim susup oturmak değil, bu kadar olumsuz durumla karşı karşıya kaliyorken hiçbirimiz yapamayız bunu. Ama hayattaki tatliliklari es geçerek, felaketi bekleyerek bir yere varılmaz. İnsan kendini yıpratır sadece. Bir de hayatındakileri...
Not: Ülkenin durumuymus, siyasetmis, maddiyatmis.. Bunlara girmeyelim mümkünse, hiçbirimiz kraliyet sorundan değiliz. Bahsettiğim şey çok farklı..
Mutluluğu neyde arıyorsunuz? Ya da arıyor musunuz cidden? Memnun etmesi kolay biri misiniz?
Cevapla