Yıllardır sosyal fobiden dolayı depresyondayim. Daha sonraları panik bozukluk takıntı da eklendi şimdi bütün vücudum hasta erorr veriyor. Yaşım 27 yaşama geç kaldım ne işim var ne evlilik hareket edemiyorum engelliyor beni. Köyde takılıp kaldım halbuki köyden nefret ediyorum burda yalnız dura dura dahs kötü oldum. İstanbul a gitmek istiyorum ama işe giremiyorum korkuyorum kafam bulanık insanları anlamıyorum konuşcak mecalim yok odaklanma sorunu var. Işe girsem hem eziliim hemde bu ruh haliyle başarılı olamam. Ne yapacağımı şaşırdım her geçen gün kafaya takmaktan daha kötü oldum artık tek kurtuluş hep intihar düşünceleri geciyor aklımdan. Anlatacak çok şey var ama yazmaya bile halim yok...
Güncellemeler
+1 yıl
Gnceeeel
Güncellemeler
+1 yıl
G... c... lccc
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Sosyal fobi, panik bozukluk ve depresyon tedavi edilebilinen hastalıklardır.
Bu hastalıklar insan yaşamını çok olumsuz etkiler ama iyi bir tedavi ile kişinin yaşamı normale döner. maalesef birçok insan bu hastalıkları yaşadığı halde tedavi yoluna başvurmamakta, kendisi üstünden gelmeye çalışmakta ve bunu başaramadığı zamanda büyük bir hayal kırıklığına uğramaktadır. Sosyal fobi olsun, panik bozukluk olsun tedavi edilmediği zaman yaşamı kısıtladığı gibi kişinin depresyona girip yaşamla baş edemez hale gelmesine neden olabilmektedirler.
Bu hastalıkların tedavisinde sadece ilaçlar değil, psikoterapilerde etkili olup işe yaramaktadır. çünkü hastalar sadece ilaç kullandıklarında ilacı bırakmaktan korkmakta ilaçları bırakırlarsa tekrar hasta olacaklarından endişe duyarak sürekli ilaç kullanmak istemektedirler. Sürekli olarak ilaç kullanmak istemedikleri içinde gidip tedavi olma yoluna gitmemektedirler. Bu yüzden psikiyatrik hastalıklar mutlaka zaman geçirilmeden tedavi edilmeli ve hastalar bir an önce sağlıklarına kavuşmalıdırlar. Ancak böyle olduğu zaman yaşam kaliteleri artar ve kendilerini daha iyi hissederler.
Hocam merbaha ben hastalık geçirdim ondan sonra ellerim çok titredi yürümekte zorluk yasadim şu an yürümem iyi denge bozukluğu var ama yolda yürürken zorluyor aksiyete yapar mı?