İnsanlar neden birilerini taklit etme gereksinimi duyar? O kadar özgün olamayacakları için mi? Asla başarılı biri olamadıkları için mi? Kıskançlıktan çatladıkları için mi?
Sanırım hepsi...
İnsanlar neden birilerini taklit etme gereksinimi duyar?
Neden etrafınızdaki Kerim ne yaptığı ile bukadar ilişkili siniz ki? Bırakın ne yaparsa yapsınlar. Bu insanlar bu gün yanında olur yarın ardından gömer seni, sonra utanmaz yine yanınızda olur. Yani aslında kime ve ne yaptığına anlam katan sizsizin , kafanızı çevirin ve kendi yolunuza bakın
Psikolojideki temel savunma mekanizmalarından biridir bir başkasını taklit etme. Yukarıda listelediklerinin hepsi buna bir sebep olabilir ve çok daha fazlası. Ama en temelinde kişinin kendisinin kabul görmeyen, beğenilmeyen ya da öz güvensiz hissettiği kısımlardan kurtulmak istemesi yatar.
Biz eğlence amaçlı taklitler yapıyoruz ama bir insanın tarzını taklit kopya gibi şeyler ben o çevremdeki insanlar da yok ama iyi işler yapan insanları örnek almak taklidi girmez sanırım
Kendini başkalarıyla fazla kıyasldıkları için BAşkası olmak kendi olmaktan daha iyi gelir psikolojik olarak Bağımlı olmuştur. Kendi olmak onu mutlu etmez. Taklit ettiği kişinin deneyimine ulaşmak için çalışmasına gerek yoktur
Vallahi geri *zekkkali oldukları kesin öyle olanların da , gerisini bilemem.. Ornek alır vs ayrı mevzular , ince bir çizgi var arada , ama senin bahsettiğin kesim için yorumum net
Öz güven eksikliğinden. Özenmenin temelinde kıskançlık, kendini sevmemek ve tanımamak yatar. Kendini seven tanıyan insan kimseye özenmez. Sadece ilham alır.
Sebebi psikolojik tabii ki. Aslında taklit eden içindeki aşağılık kompleksini de itiraf etmiş olur. Ama boşuna dememişler taklitler asıllarını yaşatır diyen
kıskançlık.. onun sahip olduğu ilgiye, ona benzeyerek ulaşabileceklerini sanıyorlar..
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
"ne isem oyum kendi olmak için umarım her zaman cabalarım" bu şey gibi bir makineni, derin öğrenme yetisi ile taklit edip gelişmesi gibi. karakteri, ve kişiliğini, kopyalamaktan, çoğu kişi hala uzak durup kendi olmayı başaramayan çok kişi gördüm.