AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
125Cevap
Benim aile üzerinde etkim vardır da, onların benim üzerimde etkisi yoktur :)
Etkisiz eleman :))
Siyasi görüş kimliktir, kimliğimi kolay kolay satmam.
Kesinlikle. Siyasi fikirleri herşeyidir benim için karşımdakinin
Eğer karşımdakinin siyasi görüşü farklıysa bu konunun hiç açılmaması ilişki açısından çok daha sağlıklıdır, çünkü sakınmam söylerim, ayrılık olur.
Ben ayrı olan biri ile asla evlenemem mesela. Daha öncede bir sorum var bununla ilgili
Htırlıyorum, ben de istemem ama nasipse varsa yapıcak da bişey yok kendi adıma
Bende nasip olmasın diye dua ediyorum
O ayrı tabi, her grup kendi içinde kalmalı bu konuda :)
Evet herkesin hayatı ve seçimleri kendine
Görüşlerimiz paralel fakat onların etkisi yok, özgür irademle karar veriyorum.
Paralel deme aman :D
Hahahha :D
hayır ailem karısmaz ben kıme ıstersem ona verırım oyumu
Olması gerektiği gibi
aynen moruk
Milli Görüş - Rahmetli Prof. Dr. Necmettin ERBAKAN.
ailemin biraz etkisi var. bu adam başkaydı. ben bir insanın gördüğüm an nasıl biri olduğunu az çok anlarım.
Aile olunca tüm herşey aynı olacak diye bir şey yok. Aynı çatı altında yaşansada aynı kandan olunsada düşünceler ve görüşler farklıdır benim görüşüm. :)
Bizde herkes akpli.. sırf farklı olmak için muhalefet olsam chpliyim desem beni eve almazlar.. hayır yani deseler başka parti mi bulamadın.. onlar da haklı
Var tabiki aile ortamına göre şehil alıyor sonuçta ;)
ailem aşırı ampülcü olmasına rağmen ben atatürkçü düşünce sistemini benimsiyorum.
Hayır yok; araştırmadan, okumadan, bilmeden birşey sahibi olunmaz.
Babam akpli kendimi bildim bileli dedeme karsi tayyibi savunur. Annem arada kalmış. Bense ilk oyumu chpye verdim yani ailemin bir etkisi yok
heralde hiç tüm sülalede benim gibi düşünen ve yaşayan bir kişi daha yok çünkü
babamdan ayrı olamaz benim siyasi görüşüm babama saygım büyüktür o nereye ben oraya
Hayır yok, herkes kendi kararını, kendi seçimini kendisi yapar bizim ailede..
Aile komple ülkücü ben Atatürkçüyüm milliyetçilik ortak noktamız nhayetinde aileyle. :)
çewre tabıki önmli bir faktor ama ben genelde kendi gördüklerim karşısında yorum yapıp tarafımı belli ediyorum
etkisi var tabiki
savunduklarını ayy pardon savunamayıp tuttukları görüşü gördükçe dogruyu buldum
Kesinlikle yok aile dediğin siyaseti pek yansıtmaz zaten cocuğuna
Yani etkiliyor insani sonucta. Tamamen bagimsiz olmasa da kendi goruslerimde var hani.
ailemde siyasi görüşümüze karışılmaz ama ben ailemi etkilemiş olabilirim :DD
Neyse ki ailem ile hep aynı şeyleri düşünüyoruz siyaset konusunda.
Hayır etkileri yok :)
Bizim ailede hiçbir şey dayatılmaz ki
Ayrı görüşlerde ama aynı evdeyiz. Gazetemi de babam alır, hiç gocunmaz
Babam ve ben çok ayrıyız bu konuda. Hatta arada birbirimize laf sokarız siyasetten :D
kesinlikle hayır. herkesin görüşü farklıdır. ben kim olursa olsun yargılattırmam. herkes kendi işine baksın ;)
annem azılı komunist babam azılı faşist abilerinin kardeşlerinin siyasi kavglarda linç olmuşlukları var :D Koyu milliyetçi azılı komunist AKP Düşmanıyım
ailenizle paralelde olsa zıtta olsa ailenin siyasi görüşlerinize etkisi mutlaka olur
ailedeki siyası görüşün ya yanında ya da tam karsısında duruyor oluyoruz.
ortası biraz zor
liberalim ben, ailem de karışmaz bana, herhangi bir görüşü dikte etmeye çalışmaz.
Ailemin bir etkisi yok. Kendi inandıklarımın doğrusundayım.
bizimkilerin bir görüşü yok. s. s akçı olmasından iyidir ama
Ailemle görüşlerimiz aynı ve itiraf etmek gerekirse benim görüşümde onların payı büyük
Babam MHP
Annem AKP
Abi'm BDP
Bende akpliyim :))) ((annemi ben AKP'li yaptım))
iyi halt ettin.
:)) @crn88_77
Siyasetle ilgilenmiyorum. Hiç bir partiyi tutmuyorum. Asalaklar ordusu gibiler.
Aynen bende oy vermiyorum vermicem de
Ben oy vermiyorum demedim. Sürekli tuttuğum bir parti yok dedim. @Mehmet03
Aynen yanlış anlamışım pardon
Yoo kim uyduruyor bunları biz 7 sülale ülkücüyük :)
Doğrudan bir etkisi yoktur. Ama mutlaka büyüme şekli, aile yapısı ister istemez şekillendirir.
1 yıl önceye kadar aynı görüşteydim şu an zıt görüşlerimiz.
Annem Akp. li babam mhp. ye atti son secim de. Ben de mhp dsunuyordum amma ve lakin OSMAN PAŞA ve HEPAR'a karar verdi. Yani oluyorla olmuyor arası.
Coook mesela ben babam ne diyorsa onu dogru buluyorum cunku mantikli gelen genelde onun soylediklerini oluyor
Evet var... iyi ki de olmuş. Atatürkçüyüz ailecek... Atatürkümüzün partisi, CHP liyiz hepimiz.
chp mi Atatürkün partisi.
tr.wikipedia.org/wiki/Cumhuriyet_Halk_Partisi komik yaaa :)
Sevgili gizli kullancı, bir şeyleri araştırmadığın ya da düşünerek konuşmadığın çok belli... Atatürk sadece CHP'nin sahipleneceği biri değildir. Örnek vericek olursak, Atatürk bir sözünde Ben Türk Milliyetçisiyim demiştir diğer bir örnek ise TBMM'ye gittiğinde görürsün o zamanlar paraların arkasında bozkurt resimleri vardı. Ne demek istediğimi umarım anlamışsındır...
Ben Atatürk sadece chp nin sahipleneceği biri mi dedim acaba? Atatürkün kurduuğu bir parti olduğu için böyle söyledim.. ya yazıklar olsn şu yorumum birçok kii tarafından beğenilceğine eleştiri alıyor... işte böyle örümcek kafalı olduğumz sürece hiçbiryere gelemeyen bmbk bir ülke olur.
Ailem ile aynı görüşe sahibiz ama etkilenmedim onlardan başka bir görüşe sahip olsam da saygı duyarlardı eminim.
Tabiki yok ve öyle olabilecek bir ailem olsa ciddi ciddi onlardan uzaklaşırdım. Ve şu an ailem ile Zıt bir görüşüm var ama bunu tartışabiliyoruz ne mutlu ki :)
Az çok var tabii. Ama genel olarak farklı düşünüyorum onlardan.
Babam doğru bir insandır eğer bişeyi destekliyorsa doğrudur bu kadar kesinim bu konuda. Bu yüzden tabi ki de onun desteklediği partiyi desteklemeye başladım daha doğrusu babamın doğru bir insan olması zemin hazırladı desteklemem yönünde.
bizimkiler hardcore akp li. bende milliyetçiyim ama atabileceğim bir parti mevcut değil malesef.
Babam hep derdi ki ne sana göre dogru ise onu seç bu yüzden mhp ailem mhp li olduğu için degil
Bencede doğru olan mhp
Ailemin siyasi görüşleriyle benim görüşlerim çok farklı
Ailemin cok kesin siyasi gorusleri olmadigi icin bir etkisi olmadi
7 Sülalemle aynı görüşteyim. Bir kişi dahi farklı fikirde değil.
babam sayesinde siyasi görüşüm şekilleniyor gibi tabi beni etkilemek adına konuşmaz bilgisini verir
evimizde çok partili sistem var:) ben Mhp, babam demokrat, annem farklı partiye oy veririz. ve kimse kimsenin görüsüne karşı gelmez evimizde
Aslında bizimde öyle baba akpli ben parti tutmuyorum aşırı milliyetçiyim anne muhalefet bir parti
her kafadan bir ses çıkması iyidir iyi:)
Herkes aynı düşünüyorsa kimse yeterince düşünmüyordur demiş Einstein
Ailem değil kimse karışamaz benim görüşüme benim doğrularım benim yanlışlarım. Cok şükür düşünebiliyoruz
Anne tarafim ve baba tarafim birbirlerine zit düşüncedeler. Bu tartisma ortaminda kendi kararlarimi daha rahat verdim
Brnim yok ama bazi arkadaşlarin var ve sürekli bana siyaset diyorlar uyuz oluyom
Hicbirimiz hukumeti sevmiyoruz :)))
Pardon dokunmatik tel ekran kaydi cevabimi senin cevabina yazmisim :))
Sorun olmaz Lucy :)
Hahaha sorun yok :)
ailemle görüşlerim farklı onlar dar düşünceli biraz
Partizan sanırım dar görüş derken
Etkiliyor tabi. Mesela benim babam AKPli. Ben hiç vermem diyordum akpye. Ama iki oy kullandim. İkisinide Akpye attim. Ama 3. Oyumu Hepara atacam. 2015Te.
hayır tabikide onlar farklı ben farklı düşünüyorum herkesin düşünce özgürlüğü vardır
Ailem Cehape zihniyetinde , ben ise daha ilerisi Komunizm - HTKP , etkisi yok :)
Benim siyasi görüşüm yok hiçbir partiye güvenmem o yüzden aile baskısıda yok
Düşünebilme Yetisine Sahip Herkes Kendi Tercihini Kendi Yapar.
Doğru Olan da Bu.
baba milliyetçi anne solcu benim ne olduğum belli değil ve bence etkisi bir nebze olsun oluyor
Bence sen milliyetçi de olma solcu da olma Faşist zaten hiç olma. Sadece adam ol, faşistlik başa bela bence hepimiz insan değilmiyiz ben Aslında milliyetçiye de karşıyım herkesin görüşü farklı.
Ailem etkilemiyor ama fikirlerimiz aynıdır kendi mantığımla oy verdim