Hristiyan inancına göre isaya iman etmeyenler cehenneme gidecek?

Arkadaslar ben şimdi bunu düşündüm de isaya iman etmeyen herkes cehenneme gidecek hristiyan inancına göre. Fakat bakıldığında isaya iman etmeyen tek semavi din yahudilik. Hristiyanlarda hz isaya iman ediyor müslümanlarda. Yani bizzat tanri tarafından gönderildiğine inanıyor. Tek farkı müslümanlar onu tanri olarak görmüyor hristiyanlar tanrı olarak görüyor. Ama incilin hicbir yerinde de ben tanrıyım demiyor hz isa.. Su anki inciller de zaten hz isanin ağzıyla değil direkt 2. Kişinin ağzından yazilmis kitaplar.. yani hz isanin gercek duyguları fikirleri yok içinde gözleme dayalı sonuçlar var. Simdi hristiyan inancina göre Müslümanlarının cehenneme gitmesi bana çok mantıksız geliyor cunku zaten hz isanın varlığına yalancı olmadığına inanıyoruz. Hristiyanlar ise yahudilerin ve kendilerinin cennete gideceğini söylüyor bu mantiksiz degil mi cubku yahudilerin hz isa ile hicbir alakasi yok
Hristiyan inancına göre isaya iman etmeyenler cehenneme gidecek?
Cevapla