"Sevdiğini ölçülü sev, kızdığına da ölçülü kız" sözündeki ölçüye yakın yaşamaya gayret ediyor muyuz?

Sevdiğini ölçülü sev, kızdığına da ölçülü kız sözündeki ölçüye yakın yaşamaya gayret ediyor muyuz?
Zaman zaman ayarı kaçırabiliyoruz...
Sıkıntıları bizde kalıyor...
Ya siz ölçü (denge) konusunda ne kadar başarılıyız?
"Sevdiğini ölçülü sev, kızdığına da ölçülü kız" sözündeki ölçüye yakın yaşamaya gayret ediyor muyuz?
Cevapla