Utangaç özgüven siz biriyim yardımcı olur musunuz 19 yaşındayım?

Aşırı utangaç özgüvensiz biriyim nasıl Yenerim. Okul zamanlarımda ilk okul orta aşırı utanır kimseyle komuşamazdim sadece tek bir arkadaşım vardı diğerleri disliyor dalga geçiyorlardı utancımdan derslerde parmak bile kaldiramazdim insanların bana bakması öyle utanç veriyordu ki (hala öyle ) zorunlu olarak tahtaya çıktığım zaman okuduğum bir şeyi kekeleyerek okurdum gözlerim bir onlarda bir kitapta olurdu nedenini anlayamazdim bir türlü lisede de aynı şeyler dislarlardi bir iki kız arkadaşım olmuştu lisede gözleriyle sözleriyle dışlayan kişiler oldu çoğunlukla erkekler kapı kolunu kırıp benim üstüme attıkları bile olmuştu ücretini sen odeyeceksin sen kirdn vs. sadece o gün utanmayip bağırarak öğretmenin önünde kendimi savunmuştum. hiç okula gitmek istemezdim sanki bütün herkes benim hakkımda konuşuyor bana bakıyormuş gibi gelirdi şu an bile aynıyım utangaç. Kurtulmak istiyorum çünkü resmen okul hayatımı bitirdim lise 1de bıraktım dondurdum yani açıktan okuyorum! şu an hiç birşey anlamıyorum böyle. İnsanlar neden bu kadar acımasız kurtulmak istiyorum yardımcı olur musunuz lütfen 20 yaşıma girmeme 10 15 gün kaldı ve hala bu haldeyim biran önce kurtulmak istiyorum arkadaşım dahi yok olmak isteyenlerle konuşamıyorum kızlardan dahi utanan biriyim?😔😔😔
Utangaç özgüven siz biriyim yardımcı olur musunuz 19 yaşındayım?
Cevapla