19 yaşında hiç başarılı biri değilim, bana yol gösterir misiniz?

19 yaşındayım. Şu hayatta hiç bişey olamadım. Ne okuyabildim, ne de şu an çalışıyorum. Senelerim, ömrüm boşa gidiyor. Ailem benden memnun değil, beni evde görmekten memnun değiller. Ben kendimden memnun değilim. Ne yapacağımı bilmiyorum, yaşama hevesim kalmadı. Hiç bişeyden de keyif almıyorum. Bana bi yol gösterin..

Dertleşecek kimsem olmadığı için bunu buraya yazıyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Bir sürü kişi yazmış, hepinize çok teşekkür ederim. Gözlerim az da olsa açıldı işe gireceğim en azından harçlığım olur ve kendimi de geliştireceğim. Evlen yazanlar da çok olmuş ama evlilik benim için çok çok sonra gelen bişey. Hepinize tek tek cevap yazamadım ama cidden çok sağolun. Allah sizin gönlünüzde sıkıntı varsa onu da ferahlatsın, sağlıcakla kalın.🌸
19 yaşında hiç başarılı biri değilim, bana yol gösterir misiniz?
Cevapla