19uma giriyorum cok az kaldi bana tavsiyeleriniz var mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı. Hayalindeki meslek ne ise onu seç. sana yemin ederim ki bir insanın en pişman olacağı şey budur. çünkü bir daha o yıllar gelmiyor ve hayatının 40 yılını berbat işlerde harcıyorsun. ikincisi sevgilini veya eşini iyi seç bu çok önemli. başına bela da olabilir ya da seni dünyanın en mutlu insanı yapabilir. her iki konuda da mantığını kullan. üçüncü olarak çevrendeki insanları iyi seç bu çok önemli. herkes farklıdır evet ama başkalarının yanlış hareklerini görünce onları öyle kabul etme ve uzaklaş. sırrını kimseye paylaşma kimseye güvenme.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılgüzel kızım öncelikle yeni yaşın sana hiç beklemediğin güzel süprizlerle dolu geçmesini diliyorum 🥰 tavsiyelerim şudur. Anın tadını çıkar duygular gelip geçicidir bugün yıkıldığın yerde yarın kendini inşa ederken bulacaksın. Hislerine güvenme seni yarı yolda bırakabilir. Kariyerini geliştir bir kadının kızın mutlaka kendi parasını kazanması gerekir. Bol bol gez dolaş gerçek dostlar edin yarın öbür gün dostlarına ihtiyacın olacak. İnsanlarla değil kendinle rakip ol yoksa üzülebilirsin. Fenomenleri takip etme çünkü onun yapıp senin yapamadığın şeyler seni içten içe çürütebilir. Bol bol kitap okuyup gez bunlar seni diğer insanlardan farklı kılar
05 Yorumla- 1 yıl
önemli adamları bilim insanlarını takip et örneğin İLBER ORTAYLI AZiZ SANCAR gibi. Uzaya doğaya her zaman merakın olsun. Tiyatroya sinemaya yeri geldiğinde tek gitmeyi bil. Yüreğinden merhameti asla eksik etme
- 1 yıl
Güzel kızım qkskdkdkdkkfkf
- 1 yıl
@Diyarbakirli29 anan
- 1 yıl
Ergen yav 😂😂
- 1 yıl
Hiç senle uğraşamam toksik
Kimsenin seni anlamadığı ya da küçük dağları ben yarattım yaşına yenilip etrafındaki insanları üzme, iyiyi doğruyu fark et, vücudunu zararlı şeylerle yıpratma ömrünü boş hevesler peşinde koşarak harcama.. unutma en büyük başarı en kötü tecrübeden ortaya çıkar ama sakın yaptığın yanlışı tekrarlayacak kadar aptal olma, gezmek için okumak için hobilerin için hep bir vaktin olsun, hayır demeyi bil, empati yeteneğini sakin kaybetme, bildiğin şeyi paylaşacak kadar akıllı ol, her gün yeni birşeyler öğren, kimse için üzülme, aileni beğenmemezlik yapıp onlardan utanma ve onlara karşı hep bir nezaketli olll
00 Yorumla
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kendinizi yabancı hissettiğiniz ortamlarda durmayın kaliteniz artar. Çok konuşun ama son cümleniz mantıklı olsun akılda kalan o olur. Son olarak düşük çeneli biri olursanız herkes sizden istediği sırrı bilgiyi alabilir ancak ağzını açmayan balık oltaya gelmez.
Bilgecan dede gibi oldum nasihat dağıtıyorum 😄 pekâlâ bunları seni tanımadığım halde seninle paylaşıyorum artık alır mısın bırakır mısın sana kalmış ama almanı isterim.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
52
Cevap
91Cevap
1 yılÜniversite eğitimi her şey değildir, üniversite okuyacağım diye herhangi bir üniversite ya da herhangi bir bölümle yıllarını boşa harcama. İmkanın varsa illa üniversite okuyacağım diyorsan isteğin üni ve bölümü kazanana kadar dene. Geç kalmış olmayacaksın.
Hayat kaygısına girip, ne iş yapacağım, işsiz kalır mıyım diye düşünme. Bunlar ileri ki yaşların problemleri bir şekilde çözüldüğünü göreceksin.
Dil öğren, ingilizce hatta yanında mümkünse başka bir dil ve diller.
Herhangi bir spor dalında kendini geliştir. Spor yapmayı alışkanlık haline getir. Spor hayatının vazgeçilmez olsun.
Kitap okuma alışkanlığı kazan. O yaşlarda kitap okuyla ne olacak dersin, ilerde bunun da çok faydasını göreceksin. Ayırt etmeden oku.
İyi beslen, yediğine içtiğine dikkat et. O yaşlarda yediklerin 30 lu yaşlarda yüzüne ve vücuduna yansıdığını göreceksin.
Üniversite okuyup bir meslek kazanımı elde etmeyeceksen, ne olursa olsuın bir işte alanda uzmanlaşmaya çalış.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar...30 Yorumlasen kendin yaşayarak öğreneceksin başkalarının tavsiyeleri senin hayatınla kişiliğinle uyuşmaz herkesin hayatı ve yaşayacağı, gideceği yol farklıdır. iyisiyle kötüsüyle dersler alacaksın bazen pişman olacaksın bazen ağlayacaksın bazen kendinle gurur duyacaksın. tek verebileceğim tavsiye eğer iyi bir kariyerin olsun istiyorsan şimdiden adım atmalısın belki bir yerde çalışabilirsin (bu seni hayata hazırlar) ya da ingilizceni geliştirebilirsin emin ol hangi meslekte olursan ol ingilizce bilmek seni çok iyi yerlere getirecek. hayatta başarılar…
00 Yorumla
1 yılGeriye dönüp bakma çünkü geçmiş geçmişte kalıyor ve geçmişteki bir şeyi artık değiştiremezsin. O yüzden her zaman ileriye bak va anın içinde kal. Yaşlanmamanın bir diğer yolu da her yaşını sevmektir. Bir gün 90 yaşına geldiğinde bile o yaşını sev. Benim için olumsuz hiç bişey yoktur. Bu senin bakış açınla alakalı. Olumlu yönden bakarsan her olay, her yaşadığın iyi olur. Kötü alışkanlıklardan uzak dur özellikle sigara. Ve kesinlikle kendine farklı hobiler bul. Zor zamanlarında bir yastığa sarılıp ağlamaktan daha iyi olduğunu görürsün. Uyku düzenini koru, sağlığına dikkat et. Tavsiyelerim bunlar. Şimdiden doğum günün kutlu olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılşu an kanun kaynıyor bir hevesle herşeyi yapabilirsin hormonların kaynıyor abla 🤞 ateş gibisin adamların jefesini kesebilirsin lakin spor ve eğitim ve keşfetme dünyaya açılma gelişme hedef koyma bunları yap.
inanılmaz bir yaşın var seni sevgilim olarak tayin etmek isterdim bekar birisi olarak benimle başka ülkelere de gidebilirdin ayrıca yabancı ünv okumaya çalışman daha iyi İngilizceyi çöz spor yap düzenli.
Hayatta en önemli hedefin ve isteğini defter al yaz ve yürü adım adım canımsın 🫡🤭00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKendine odaklan o bu ne yapıyormuş boş ver kimseye sıkı sıkı bağlanma kimseye yüzde yüz güvenme hayatının merkezinde sadece kendin olsun kendinin en iyisi olmak için çabala kitap oku, film izle hobi edin abartmadan sosyalles arada dışarı çıkıp bulusacsgin bir iki kişi olsun, erkeklere güvenme ilişki yapacağım çabasına girme bu yaşta ilişki yaparsan ya boşa vakit kaybedersin çünkü ciddi bir ilişki yapma ihtimalin çok yok ya da düşük bir ihtimal uzun bir ilişki yaparsin hayatin farkına varamazsın ilişki yaşadığın kişi seni her türlü etkiler ilgi ister emek ister bir ilişki için çabalarsin kendini unutursun o arada, iş sahibi olmaya çalış sınavlara girebilirsin veya bir yeteneğin vardır ondan yürürsün, iyi bir bölüm okuyacaksan oku yoksa uniye gitmek sadece tecrübe ve diploma kazandırır başka hiç bir işe yaramaz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.
1 yılEvlenmek için çok vaktim olacak ama çalışıp öğrenmek için fazla vaktim yok Bu zamanları bir şekilde hayata hazırlanmak için her dersen ileride çok rahat ve mutlu olursun ama bugünlerini eğlenerek geçirirsen ilerleyen yaşlarda çok daha fazla çalışmayın çok daha fazla Yorulman gerekecek ve daha az mutlu olacaksın
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılne konuda tavsiye istiyorsun onu yazmamışsın...
12 Yorumla
Soran1 yılHerhangi bir konu olabilir
- 1 yıl
olgun ve gücü olan parası olan adamlarla takıl genç piclerle kendini harcama
En güzel yaşların güzel yasa ama kötülüklere bulaşma inan bana 33 yaşımdayım ve aksamaya ufak ufak sağlık sorunları yaşamaya basladim gerçekten yaş geçtikçe insanin tadı kaçıyor herşeyden tat almaya bak
10 YorumlaSakın evlenmek için acele etme. İşin gücün maaşın hayatın önceliğin olsun. Aşık olup evlenme sakın. 25ten sonra düşüncelerin fikirlerin beklentilerin hepsi değişecek
21 Yorumla- 1 yıl
@ffatmaaaaaaaaaaaa sen kullan beynini. Sevecekmiş aile kuracakmiş acaba kız o hayatı istiyor mu? Ne olursa olsun bir kadın önce kendini kurtarmali sonra evlilik hayatı boyunca adamın birinin eline mi baksın? Erken yaşta evlenipte pişman olmayan nerdeyse yok. O yaşlarda cesursun aman n'olacak dersin sonra gelirsin 25 26 ulan ben ne halt ettim dersin... Sen önce iletişim kurmayı öğren
Kimseye gereksiz baglanma pisman olacagin eylemler de bulunma. Gereksiz yere sacma sapan dusuncelere girme. Cunku bu yas bir daha gelmeyecek. Ailenin sozune bagli kal. Sorunlarin varsa ailenle paylasmakdan cekinme. Okuyorsan okulunu en iyi derece de bitirmene gayret et ve kariyer pesin de ol. Bu kadarli yeterli sanirim
00 Yorumlaboş ver girme , 19 olup ne yapacan, sonra 20 21 diye uzar gider bu hikaye 🤔
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu yaşlar çabuk geçiyor daya ben dün 18dim reşit oldum diye sevinirken şu an 26 yaşındayım yillar su gibi.
Her yaşın güzelliği var. Ama gençlik başka her yaşını doya doya yaşa. Çünkü bi daha o yaşta olmayacaksın imkanın var mı bilmiyorum. Eğer varsa her doğum gününde bi anı biriktir güzel anılar olsun. Keşke şunu yapsaydım dediğin hicbirsry bırakma yaşa doyasıya.12 Yorumla- 1 yıl
Herşeyi yapsın mı 😃
Cevap sahibi1 yılAklındaki şeyi yapma cinsellik yapma. Ben yeni yerler gör gez dedim. Cinselligi demedim
Erkekler sevusene kadar kalbini seven vardır ama o sa illa günün sonunda sevismek ister sakın yapma. Bi insan dokunmadan da sevebilir. Gerçek ask dokunmadan sevmektir. İlla dokunacaksa nikahı kiysin öyle dokunsun ... çevre seni yanlış yöne suruklemesin dikkat et
1 yılKendini geliştir (dil, hobi)
Yapmak istediğin şeyleri yap
Şansın varsa gez dolaş
Hayatın tadını çıkarmaya çalış
Herşeyi kafana takma akışına bırak
Dolu dolu geçir zamanını
10 Yorumla
1 yılSanki uzaya giden astronot gibi tavsiye istiyorsun 18 yaşında yaptıklarını 19 yasinda yapma biraz daha olgun davran insanlara elinden dilinden zararın dokunmasın yeter 😂😂
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılBu yaşta hayatına giren kişi travma olarak kalır. 3 4 seneni alır izi min. Sıkıntılı yaş bence. Daha çocuksun ama. Derslere önem ver doğru insan bu yaşta çıkmaz kaarşına yüksek ihtimal. Bu yaşlarda ne yaparsan geleceğin ona göre şekillenir
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kimseye güvenme derdini anlatma seni aevdigini söyleyip öpmeye çalışan aklında cinsellik geçen birisi ile asla ilişkini yürütme hayalini planlarını gizli tut
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 951 cevap paylaştı. evllikte gece kalma. al sana en baba tavsiye. her sey zamanında. bugun ilişkiye baslasan evlen anne ol yas oldu 25 desek 40 da genc kızın oglun olcak. bence o zaman iyi ki evlenmişim dersin
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum 👏🏻👏🏻
İstersen konusabiliriz ama dikkatli ol sabret yani bende senin gibiyim libidom yuksek
13 Yorumla- 1 yıl
hoşt abaza
Kişilik & Karakter konusunda 437 cevap paylaştı. hayat çoktan başladı düzenini şimdiden kurman lazım
10 Yorumla
1 yılOku okumuyorsan çalış ve kendi ayaklarinin üstünde durmaya calis. parani biriktir ve gez. goremedigin yerleri gitmek istediğin yerleri gor. kurslara katil. kendini bir erkeğe bağlayıp asla kısıtlama. kalp mantıksız hareket eder asla ona uyma aklını dinle kalbini değil. zayifsan normal sismansan zayıf olucaksin. kendi değerini kendi gözünde bitirme. sen her zaman değerlisin öyle kalicaksin. umsrim hayatına çiçek kokulu güzellikler dolar.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Hayallerinin peşinden git. Öncelik her zaman kendin sonra ailen olsun. Herkese her şeyini anlatma ve herkesin dostun ya da kardeşin olamayacağını unutma.
00 YorumlaYatırım yap ve ayrıca seni aşağı çeken değilse sana güç verip en tepeye çıkarmaya çalışacak biriyle hayatını birleştirdi. Aileni sev ve saygı duy kimse için ailenle aranı bozma
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılHer yaş bir tecrübe
Tavsiye yok hayat senin
Sadece her tecrübeden ders çıkar ona göre adım at lütfen❤
Birde anne baba yaklaşımına güven seni seviyorlar00 Yorumla Yaşın geçmeden güzel kaliteli bir hayat için mücadelene başla kendini mutlu eden herşeyi yap yaptığın dan pişman olma pişman olacağını bildiğini yapma 😊
00 Yorumla19 oluncada 20 oluncada hiçbir sey değişmiyor her sey ayni sadece olgunlaşıyorsun olaylara farklı pencereden bakıyorsun sadece kendini geliştirmeye bak
00 YorumlaKendini geliştirmeye odaklan. Önceliğin kendin olsun. Bazıları gibi önceliği erkekler olan kızlardan olmamanı tavsiye ederim.
10 Yorumla
1 yılÖfke kontrolü öğren, çok işine yarayacak; yoksa hep haksız duruma düşersin.
10 Yorumla
1 yılSana iyi nasihatlerde bulunduğunu düşündüğün insanları kaybetme.. Boş beleş arkadaşlıklardan uzak dur.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSoru saçma olmuş. Herkes her yeni yaşa girince tavsiye mı alıyor? Her yaşta akıllı ol. 19 20 25 30ne farkı var. Her yaş değerli. 21 yaşın bitmeden yetişkin değilsin. İlla tavsiye alacaksan 22 yaşında yaz bu soruyu.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yıl- gelecek nesillere ne söylemek istersiniz
gelmesinler 😄
böyle bir sokak röportajı vardı aklıma geldi😄00 Yorumla
1 yılKimse hayatındaki son kişi olmayacak bunu bilerek arkadaşlığa, sevgililige yatırım yap. Nekadar çok sevenim vardı. Menfaati bitenin dostluguda biter.
00 Yorumla
1 yılYaşıtların çoluk çocuk olur. Yaşça büyüklerle işin olsun. Hemcinslerine güvenme kuyunu kazarlar dedikodunu yaparlar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÜniversite eğitimine çok önem ver, mutlaka oku, iyi bir şehirde iyi bir bölümde, okurken de kendini geliştir, eğer bunları yapmayacağım diyorsan da beceri öğren, kuaförlük, makyaj, protez tırnak gibi şeyler
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılHayatı dolu dolu yaşamaya çalış. Yapmak istediklerin için bahaneler bulmak yerine çözümler ara. Hayata her zaman pozitif yönünden bak
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 379 cevap paylaştı. Kendine güven, kendini sev.. Sevgi görmediğin yerde durma.. Kalmak için bahaneler bulma.. Sevgide şüpheye yer yoktur. Toksik insanlardan uzak dur..
00 Yorumla
1 yılOku hayatını kurtar kötü yollara düşme kimse seni saptırmasın.
Hayatında başarılar10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHayatın tadını çıkar ölüm ne zaman gelecek belli değil yürüdügün yol doğru olsun her zaman dürüstlükten şaşma kullara göre degil Allah'a göre yaşa 😌
16 Yorumla
Soran1 yılDini inancim yok maalesef
Cevap sahibi1 yılÜzüldüm adına inşallah doğru yolu bulursun 😌
Soran1 yılBende senin adina uzuldum umarim dogru yolu bulursun
Cevap sahibi1 yılElhamdülillah doğru yoldayım şüphen olmasın ☺ dinsiz olmaktansa bir dine mensup olmak iyidir hayırlı günler 😌
Soran1 yılMasallara mensup olmak daha iyi
Cevap sahibi1 yılÖlmeden doğru yolu bul sana tek tavsiyem bu sen ot değilsin insansın ve her şeyin bir hesabı var ☺
Mantığınla hareket et
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 669 cevap paylaştı.
1 yılHayat bir gün oda bugün kendi mutluluğun için çabalamaktan vazgeçme hiç bir zaman :)
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılHer daim kendi yolundan git başkalarına ve hayatlarına özenme
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılGüzel bir bölüm okuyun üniversitede kendinizi geliştirin
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 325 cevap paylaştı. 19 a giriyor diye tavsiye bekliyor, sende haklısın tecrübelerini anlatan yakının olmamış.
00 Yorumla
1 yılSakın 20 yaşına girme çünkü 20 yaşına girdigij zaman bi bakiyosun 29 olmuşsun o kadar hızlı geçiyor
00 Yorumla
1 yılErkeklerin tatlı sözlerine, iltifatlarına hemen kanma. O kadar rezil insan dolu ki..
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yıl19 benim için bir dönüm noktasıydı umarım senin için öyle olmaz
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kolay güvenme, güven duygunu kimsenin almasına izin verme
00 Yorumla
1 yılKendine değer verz kariyerine önem ver, iyi insanlarla tanış, disiligini asla. kullandirma.
00 Yorumla
1 yılsenden bir yaş büyük bir abin olarak hayatını yaşa ama sınırlarını çiz diyorum 🤣😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 437 cevap paylaştı.
1 yılNet kariyerine yönelik borşeyper yap, kendini gelişir. Tek önemli olan bu bence şu an.
01 Yorumla- 1 yıl
Birşeyler*
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
u 1 yıl19-20-21-22 çok dandik yaşlar, bu yaşlarda tanıstıgın ınsanlara dikkat et
00 Yorumla
1 yılO yaşlarda vereceğin kararlar hayatını etkiler o yüzden karar verirken iyi düşün
00 YorumlaTek tavsiyem var! Benim yaptığımı yapma!(Bu ülke de bir gelecek planlama!) 👌
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılİyi bir hayat yaşamalısın saglık herşeyden önemlidir Ekonomik özgürlügünü eline almalisin insanlara muhtaç olma, kendi ayaklarin üzerinde dur Kocayi herzaman bulursun kariyer herzaman olmaz
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. hayatını yaşa bu zmn kdr yapamadıklarını yapmaya çalış
00 Yorumla32 yaşımda bir insan olarak diyeceğim şey... Eğitimine ağırlık ver, hata yap, işleri deneyimle, hata yap, yanlış insanlarla takıl, birlikte ol, hata yap. 30 yaşına gelince insanları, okul hayatını, iş hayatını daha iyi öğrenmiş oluyorsun :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılGenç yaşıtın erkeklerle takıl sonra onunla evlen. Yaşlı moruklarla takılma. Hayatının hatasını yaparsin
010 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@OzkanK noldu moruk yoksa sende bizim gibi genç kızlardan yüz mü bekliyorsun o leşleşmiş bedeniniz ilgimi çekmiyor çökmüş bedeninizi uzak tutun genç erkekler on numara.
- 1 yıl
Ha? "Öyle bir hata yapmış" diyorum "HATA" diyorum :D Yaşlılarla takılmanın "HATA" olduğunu söylüyorum. "hata" yazmama rağmen cümleden nasıl öyle bir anlam çıkarmayı başardın? Tebrik ediyorum. Yaşım da 20 bana göre yaşlı değilim. Okuduğunu anlama konusunda hayatında başarılar dilerim.
Cevap sahibi1 yıl@OzkanK Genç yaşıtın erkeklerle takıl sonra onunla evlen. Yaşlı moruklarla takılma. Hayatının hatasını yaparsin
Galiba birileri öyle bir hata yapmış
Seninde okuduğunu anlama sorunun var belli ki. Böyle bir cümleden birilerinin hata yaptığını nasıl çıkardın. Ultra geri seviyede olman lazım.
Cevap sahibi1 yıl@OzkanK sende benim yazdığımı anlamamışsın.
- 1 yıl
Gayet de anladım. Şey güldüğüm için kusura bakma özür dilerim tutamadım da kendimi. Öyle bir tavsiyede bulundun ki yaşamış gibi konuştun. Ben de galiba birileri öyle bir hata yapmış diyerekten ironi yapıyordum. Ordan nasıl başardın bilmiyorum ama benim yaşlı biri olduğumu ve yaşlı biri olarak genç kızlara sulandığımı anladın. Yani nasıl başardın gerçekten bilmiyorum. Bir insanı kırmak incitmek istemem güldüğüm için tekrardan özür dilerim ama çok komik gelmişti. Yanlış anlaşılma oldu uzatmaya da pek gerek yok gibi. İyi günler dilerim.
Cevap sahibi1 yıl@OzkanK şu yazdığım cümleden benim yaşamış olduğunu cikarman saçma. Demek ki görmüş şahit olmuşum sen hiç mi haber izlemiyorsun hiç mi şahit olmuyorsun unideki kızların yaşlı erkeklerle evlenip sonrada nafakaya bağlayıp terk ettiğine. Yaşamana gerek yok haberlere bak görürsün.
- 1 yıl
İroni ablacım ironi. Bak ben özrümü diliyorum konuyu uzatmamaya çalışıyorum. "HATA" dememe rağmen senin de yanlış anlayıp bana yaşlı sapık damgası vurduğun için özür dilemen gerekiyor gibi sanki? Galiba bana yaşlı bir sapık damgası vurduğunu unutmuş gibisin. Tekrardan özür dilerim. Eğer illaki tartışmak istiyorsan tartışırım lakin burası yeri değil. Kız bir soru sormuş gereksiz yere meşgul etmemek en iyisidir. İyi akşamlar dilerim. İllaki konuşmaya tartışmaya devam etmek istersen dm açık ordan yazabilirsin. Hoşçakalın.
Cevap sahibi1 yıl@OzkanK ya sabır yazma kardeş o zaman. millete laf atıp sende hata mı yaptın diye seviyesizlik yapmadan önce düzgün oku. Sonra yaz ya da hiç yazma.
Kişilik & Karakter konusunda 363 cevap paylaştı. Evlenmeden cinsel iliskiye girme bakire kal.
14 Yorumla
Soran1 yılTamam
- 1 yıl
si@kim sonik yorumunu kendine sakla istediği insanla cinsellik yaşar sana ne
1 yılDaha az düşün daha çok farkında ol
12 Yorumla- 1 yıl
düşünme ma<l ol diyorsun yani
- 1 yıl
@ffatmaaaaaaaaaaaa pratik o diyorum
Selamm, kardeşim önümüzdeki 6 sene, yoğun bir ilgiye maruz kalacağın bir dönem, güzelleşeceksin daha da. Ama sana bir tavsiyem, ilgiye kanma, karşındaki insanın kalitesini muhakkak tart
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErkeklere meze olma düzgünce bakire şekilde evlen
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKimseye saygısızlık yapmadım kız ilerde pişman olmasın diye uyardım
Cevap sahibi1 yılErkekleri de sen uyar herşeyi ben mi yapicam
- 1 yıl
Kadın erkek herkesi uyarıyorum ben. Uyandığım zaman bunu tek taraflı olmadığını da söylüyorum. Başkaları da bu şekilde yapmalı. Mesela sen de gençlerin bakir ve bakire olarak evlenmeleri hem sağlık hem de psikolojik açıdan iyiler diyebilirsin. Çünkü bu artık büyük bir sorun. Erkeklerin namuslarina sahip çıkmaması yüzünden bakirw kadınlar evlendikten birkaç ay sonra rahim kanserine kadar giden birçok hastalığa yakalanıyor. Peki kimden? Kocalarindan.
- Devamını Gör (83)
Devamını Gör(128)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer