19 yaşındayım sizce kendimi geliştirmiş biri miyim?

6 dil biliyorum İngilizce İspanyolca İtalyanca Fransızca Türkçe Japonca biliyorum resimde iyiyimdir keman gitar ve piyano çalabiliyorum programlama dilleri öğreniyorum şiir ve şarkı sözü yazabiliyorum. Dünya mutfaklarından yemekleri yapabiliyorum. Çok iyi voleybol tenis oynuyorum.

19 yaşındayım sizce kendimi geliştirmiş biri miyim?
Cevapla