İntiharın eşiğine geldim artık ne yapmam gerekiyor 😔 ?

Arkadaşlar aklımın ucundan geçen bir eylem olmaya başladı sebebi işsizim uzun zamandır iş arıyorum bulamıyorum gelecek kaygısı yaşıyorum önüme bakamıyorum çevremde herkes çok iyi yerlere geldi ben yerimde saydım sürekli düşünüyorum herşey kilit nokta ne yapmam gerekiyor elimde sadece 1 canım kaldı artık başkada bir şeyim yok 😔
İntiharın eşiğine geldim artık ne yapmam gerekiyor 😔 ?
Cevapla