Derin insan olmak, yüreğindeki sevgi derinliği ile ölçülmeli. O derinlik dipsiz olmalı. Öyle ki; kim gelirse gelsin, o yürekte yer bulabilmeli. Peki, sen için dışın bir, dışarıya yansıttığınla aynı mısın yoksa daha derin bir iç dünyan mı var?
Dışarıya yansıttığım gibiyim.
Hayır, daha derin bir iç dünyam var.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sen, dışarıya yansıttığın ile hemen hemen aynı mısın yoksa yansıttığından daha derin bir iç dünyan mı var?
Harika bir soru olmuş tam benim mizacıma göre. 🤩 Yani dışarıya yansıttım gerçekten içimden geldiği için yansıtıyorum. Bir şeyi söylüyorsam gerçekten onu hissederek söylüyorum çok doğalım. Ya hiç konuşmam ya az konuşurum. İç alemim çok derindir.. dipsiz bir kuyu gibi indikçe inersin.. İç dünyamı sadece sayılı insanlara açabilirim onlarda da tamamı değil..
Sen kendini küçük bir Alem mi Zannediyorsun Oysa sende büyük bir Alem gizlidir." Divan-ı Hz. Ali k. v."
Dışa dönük pozitif bir insan olduğum söylenir. Çünkü kendimi ifade edebilirim olaylar karşısında konuşmayı fikir edinmeyi severim güzel paylaşımlar beni hep çeker. Duygularımıda içime atamam neyse içimden gecen uygun vir ifade bulup bunu anlatabilirim. Amabenimde içimde derin düşüncelerim duygularım vardır. Bir olayın beni rahatsız ettiğini ifade edebilirim ama bende bıraktığı izi sadece ben bilirim.
2
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok güzel detaylardı özünüze dair. Teşekkür ederim.
Ahh.. Dışarıya yansıttığım kişi ile aynıyım ama çok eksik, fazla eksik. İç dünyam karmaşık, bir o kadar soru işaretleriyle dolu, bıraksam dışa yansıyacak çok şey var ama yansıtmak istemiyorum. İnsanlar bu yüzden hep izin verdiğim kadar tanır beni. Yanlış tanıtmam, yanlış yansıtmam ama hep eksik. 🙃
Dışarıya kendimi yansıttığım gibiyim tabi ama belli bir takım sorunlar karşısında da bazen sessiz kalırım. Çünkü karşımdakinin bu konuyu anlayıp, anlamayacağını kestiremem. Bence birebir kendisini herkes aynı şekilde yansıtamaz. İçinde yaşadıkları, hayalleri hep döner durur. Yüreğindeki sevgi derinliği en anlamlı iç dünyadır.
Evrenin çözüm anahtarı ve bütün sorunları ortadan kaldıran tek duygu sevgi..
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tüm kalbimle katılıyorum. Teşekkür ederim bu güzel görüş için
Dışarıya yansıttığımdan daha derin bir iç dünyamın olduğumu düşünüyorum. İçimi dışıma yansıtmıyorum pek. Özüm sözüm birdir ama duygularım daha derindir.
Beni tanımayan çoğu kişi arkamdan çok soğuk bir kız demiş arkadaşlarıma. O konuda soğuk görünüyorum dışarıdan ama aslında değilim. Sadece herkese sıcak olamıyorum. O yüzden direk karakterimi yanstıyorum bence. İçi dışı bir insanım. Moralim bozuksa aynen dışarıya yansır bu tutamam kendimi, mutluysam da çok eğlenceli olurum yine dışarıya yansır. Karakter olarak ta hiçbir zaman olmadığım biri gibi davranmadım.
Kimse kendini yüzde yüz yansıtmaz Yüzeysel görüştüğümüz kişilere buzdağın sadece 20% görür ve bilir. daha samimi olduğumuz insanlar 40% aile üyeleri 75% diğer 25% her zaman göstermediğimiz iç dünyamızdır korkularımız, travmalarımız kimsenin bilmediği sadece senin ve Allah’ın bildiği şeyler.
Dışarıya yansıttığım, bilinmesi gereken kadar ve yalansız... Bilinnemesi gerekenlerin bir kısmı, çok yakınıma ait yanlarım... Diğer kalanları ise kendime ait hususî yanlarım...