Her ilişkide ufak tefek tartışmalar, gerginlikler yaşanabilir bu zaten olması gerekendir. Ancak her gerginlikte çözüme ulaşmadan kabuğa çekilmek bana göre fedakarlık değil aksine umursamazlıktır. Korkaklıktır, çabuk pes etmektir. Ufacık esintide böyle kaçan insanlar şiddetli rüzgarlar estiğinde sırra kadem basacaktır muhtemelen..
Tabi ben yapım gereği mücadele etmeyi seven, sorunlardan kaçmayan bir insan olduğum için her sorunu çözüme kavuşturmadan bırakmam. Günler sürse bile o tartışma uzlaşarak son bulmalı diyen azınlıktanım.
Peki sizin tavrınız ne olur?
Tabi ben yapım gereği mücadele etmeyi seven, sorunlardan kaçmayan bir insan olduğum için her sorunu çözüme kavuşturmadan bırakmam. Günler sürse bile o tartışma uzlaşarak son bulmalı diyen azınlıktanım.
Peki sizin tavrınız ne olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 