İlişkilerde tartışma olmasın diye sorunlardan kaçmak fedakarlık mıdır, vurdumduymazlık mı?

Her ilişkide ufak tefek tartışmalar, gerginlikler yaşanabilir bu zaten olması gerekendir. Ancak her gerginlikte çözüme ulaşmadan kabuğa çekilmek bana göre fedakarlık değil aksine umursamazlıktır. Korkaklıktır, çabuk pes etmektir. Ufacık esintide böyle kaçan insanlar şiddetli rüzgarlar estiğinde sırra kadem basacaktır muhtemelen..
Tabi ben yapım gereği mücadele etmeyi seven, sorunlardan kaçmayan bir insan olduğum için her sorunu çözüme kavuşturmadan bırakmam. Günler sürse bile o tartışma uzlaşarak son bulmalı diyen azınlıktanım.

Peki sizin tavrınız ne olur?
İlişkilerde tartışma olmasın diye sorunlardan kaçmak fedakarlık mıdır, vurdumduymazlık mı?
Cevapla