Gerginlik olmasın diye tartışmadan kaçmak, susmak, üstünü kapatmak, fedakarlık mı kaçış mı?

Kırılmaktan, gerginlikten, uzamasından korktuğumuz için karşı tarafla kavga ettiğimizde konuyu hemen kapatıyor, hemen kabul ediyor ya da hemen susuyoruz.
Bunu bazen kendimiz için yani üzülmemek için, bazen ise karşımızda ki kişiyi kırmamak için yapıyoruz. Sizce bu bir fedakarlık mı yoksa kaçış mı?
Gerginlik olmasın diye tartışmadan kaçmak, susmak, üstünü kapatmak, fedakarlık mı kaçış mı?



Gerginlik olmasın diye tartışmadan kaçmak, susmak, üstünü kapatmak, fedakarlık mı kaçış mı?
Cevapla