Siz yanak mıncırmayı sever misiniz?Bazen aşırı mutluluk hallerine girebiliyor ve çevremizde aşırı tatlı bir insan gördüğümüzde yanaklarına dalabiliyoruz. :D Bu bir sevme çeşididir aslında , yalnız mıncıran için güzel olduğu kadar yanakların sahibi için kötü bir durumdur. Ben genelde sevdiğim insanlara yaparım , çünkü zamanında bana çok yapıldı yanaklarım lastik gibi oldu , artık sıra bende küçümenler korkun benden geliyorum. :D
Çok sevdiğiniz kişilerin yanaklarını mıncırma isteği sizde de oluyor mu?
Çocukken bana yapılmasını istemezdim, şimdi de ben başkalarına yapmak istemiyorum 😅 bana çok garip bir sevme şekli olarak geliyor. Hiç öyle sevemem ben insanları. Ben daha çok yardım ederek, zor gününde yanında olarak falan sevgimi gösterebiliyorum.