Sizinle işi bitince dönüp giden ve sizi tanımayan insanlar hakkında düşünceleriniz nelerdir?

Sanırım çağımızın kanayan yarası, menfaatler bitince sadakattan söz edememek. O sebeple her zaman seçiciyimdir bu konuda. Siz peki, ne düşünüyorsunuz bu karakterde insanlar için?
Sizinle işi bitince dönüp giden ve sizi tanımayan insanlar hakkında düşünceleriniz nelerdir?
en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin...
Güncellemeler
+1 yıl
Sizinle işi bitince dönüp giden ve sizi tanımayan insanlar hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Cevapla