AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
ewet odetirim. sen ben olayı yok biz olayı var...
bu da bir bakış açısı tabi ki :)
tabikide :)
duruma göre ödeyebilir yani hayat müşterek :)
Normalde verdirmem ama özel durumlar olabilir
en iyi alman usulü evlenene kadar
Yok canım ne ödetmesi. Hayatta ödetmem.
Yarı Yarıya Tabiki :)
bayanin da odemesi gerektigini dusunuyorum
şu duruma bir çözüm bulun baylar bayanlar
çözüm belli kıza hesap ödetilmez
bende ödetmem ama yeni mezunum harçlıkla geçiniyorum hala kendime de yediremem hesap ödetmeyi ama ne bileyim ya bende para basmıyorum sonuçta :))
tamam gerekirse bir simit ısmarla ama yine de ödetme.
ödetmem zaten de bir iş ve bir sevgili bulaydım iyiydi :)
heeeee bulursun inşallah önce işi bul da sıkıntı çıkmasın :)
:D :D
hani eşitlik vardı ödesin
olabilir senin düşüncen
İleri giderse ödetirim ;-)
vayyy ilk başlarda ödetmezsin yani :)
Normalde asla ama dedigim gibi suyunu çıkarırst onun da canı acısın :-D
bence erkek ödetmemeli ha kız çıkarcı bir tipse o ayrı tabi ki
Ondan bahsediyorum tontiş;-)
peki
doğru demişssin katılıyorum +1
Ödeten erkek adam değildir
Sen ne kadar kadınlık yapabiliyorsunda adam değilsin diyorsun
ödetmedim, ödetmemde!
en kötü fifty fifty öyle zor onun ödemesi
Benim olduğum mekanda birtek ben hsap öderim
helal bu ülkeye senin gibi adamlar lazım
Param yoksa, mecbur ödücek))
dışarı çıkmayın en güzeli :)
Neden param yoksa edesin işte ne olcak
valla sevgiline söyle be abicim ben karışmıyım :)
Bu gün bana yarın ona
He ödetirim ne oldu ki
iyi
Paran yoksa ne yapcan mecbur odetcen :D :D :D
sevgili yapmıcaksın o zaman kökten çözüm :)
Yok aslında yapcaksında parasiz gezmiceksin manitanin yaninda :))
aynen ya bu kızın parasını kabul edenler ne ayak
Onlarda zengin kiz ayarlayip parasini yeme cabasinda yani karektersizler
insan değil bunlardan her türlü pislik beklenir
Aynn oyle ama anlasilan sna cok koti bir hesap odetmisler
Ödetmem.
tebrikler :)
ödetirim yani bunda çekincek bişey yok
olabilir senin düşüncen :)
bir çoğunun düşüncesi bu :)
Haahhahaha lovee
bende sna burdan bir love :)
Beklemem ama öderse de hani ilişkide öyle
yani arasıra ödesin diyorsun :)
Ödesin tabi fabrikatör değilim :)
yani ama parasız erkekte cidden kötü oluyır hele de cimriyse
Hayır ödetmem.
en güzeli helal
İmkansız.
helal bna neden asalak tipler denk geliyor acaba :(
rahat adam gevşektir. kıza hesap ödetiyorsa herşeyi hazmeder bence
çok doğru bir yorum yazmışsın yavşak adam herşeyi yapar
param yoksa ödetiirim
peki teşekkürler
Tabiki Hayır Islands kız sonra terketsin
Culsuz kızı bulursan hep sen ödersin unutma
Ben Ödetmezdim =)
erkek ödetmez tabiki de
hayat müşterek nokta ;)
sıkıntı yok..
devam :)
Sorunu takipteyim :)))
et canım et gizlicim :)
Kesinlikle Hayır.
halal olsun :)
:D yemin ediyorum ayrılırım kızdan
Takıntım fılan yokta gururuma yediremem
işte budur ben de paradan bahsetmiyorum erkek bunu gururuna yedirmemeli
Yani
Olmaz...
bencede olmamalı
her konuda eşitlik önemli.))
hayır
Ödesin abi işi ne ya
kızına bağlı. normalde ödetmem ama kıza bağlı işte
nasıl bir kıza ödetirsin
hani kız beni kullanmaya çalışıyorsa onu anlarım zaten o benim aslında umurumda değildir !
Bana yanlis yaparsa hesap ödetirim
peki
Akilli ol
sen de ol
Saksak
Hesap kesap zor yau.
Ticket ile hallederiZ hdhdh
heee valla zor üstad ya
Üstadı dinle sen.
Junkie için Acem mülkü feda =)
tabi ki dinlerim üstad eyvallah :)
Bu konu bitmez
aynen
Bana hesap ödetmez arkadaşlarım ki ben çıkacağım insanı bilirim ha tabi varsa bende öderim hesabı ama kızın durumunu bildiği halde bir erkek hesap ödetiyosa o onun... kbakmasın ozaman alıp kızı gezdirmicek ya da en başında dicek
Ödetirim
iyi bakalım :)
Daha ödetmedim.
adından belli zaten helal olsun :)
tabisi :D
hoşuma gitti ilk defa adımdan dolayı iltifat aldım gururum okşandı :)
:))))
ama birde kızın eli cebe gidicek bana yıkmıycak elini cebine atsın ben onu göriyim zaten ödetmem ama hiç elini bile atmaz geri çekilirse çıkar ilişkisine döner bitiririm.
aynen bende bunu anlatmaya çalışıyorum zaten kız öedemek istediğinde erkek kabul etmemeli he öteki türlü kızları anlar zaten erkekler
evet ama bazılarımız bunu anlayamıyor malesef. ya da işlerine geliyor
Değişir
ara sıra diyorsun :)
Evet.
hyr ödetmem
Hayır, Ödetmem
ödetmem
*mına bile korum.
Asla.. Never
helal olsun adam budur işte meslektaşım çıktı bir de :)
:)) insan kendini kötü hisseder be
işte anlatmaya çalıştığım bu bende çok hesap ödedim ama karşımdaki gururlu olsa bunu kabul etmezdi benim aklım almıyor
Aynen zaten gururuna yediriyorsa erkek demem ben ona
ya burada neler neler dediler bunu kabul eden kadın karaktersizmiş falan filan işte asalak olduklarından alışmışlar kadın parası yemeye aksini kabul edemiyorlar :)
hayır kesinlikle
işte sitenin geneli adammış ya asalak olanlar en iyi cevaba sataşanlar azıcık erkeklik öğret onlara yazık bilmiyorlar :)
hiç kimsyle uğraşamam
Hayir
helal olsun bazı asalaklar senden erkeklik öğrensin
Oyle diyorsun ama eksiyi basmış biri :)
işte o asalaklar basmıştır :)
tabiki hayır :)
helal olsun en iyi cevaba laf atanlar da asalak tipler yazık onlar biraz senden erkeklik öğrensin bence
eyv saol :)
sende sağol
istersen özele geçe biliriz
ödetirim
peki
yok hayatta.
helal olsun
normalde hayır
ne zaman evet :)
bütün yükü bana yüklemesin böyle alışmasın diye arası kendiside yarısını verebilir
yani arada olabilir evet
hayır
en güzeli
Daha hiç ödetmedim
Ödetmemeye çalışırım
Ödetmem
Cıkk
kesinlikle yahu sizin gibiler şu en iyi cevaba sataşan asalaklara erkeklik dersi vermeli
hayır tabikide
helal olsun
bana göre ters
en iyi cevaba laf atanlar sizden biraz erkeklik öğrenmeli
diğerleri nasıl cevap yazıyorlarda?
en iyi cevaba bak görürsün asalakları bence onlara biraz erkeklik öğretmelisin
çok salakça yazmışlar azıcık gurur olsa zaten olrda hem ödetmezler hem ödettiklerini övgü gibi yazmazlardı marifet gibi
işte yahu kadın hesap ödüyor sen orda erkeğim diye duruyorsun mantığa bak
yani sevgilim değil ablamda olsa arkadaşımda olsa yanım bir bayanın erkeğin yanında hesap ödemesi ters