AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
Eğer arkadaşlarla falan bir yerlere gittiysek herkes kendi hesabını öder ama eğer başbaşaysak tabi ki ödetmem.
Kesinlikle odettirmem eger ki sayet oderse ayrilirim ondan o kadar ciddiyim yani
vay beee helal olsun :)
Uyapim oyle b
Yapim oyle ypck birsey yok ;)
en iyi cevaba laf atanlar senden biraz erkeklik öğrensin bence
Aynn haklis talimmm :P
Bazen izin vermek lazım ki kızda küçük duruma düşmesin
bu küçük düşmek değil paradan dolayı da değil sonuçta erkek öder bu kadar basit
Genelde varlıklı kız arkadaşlarım olmuştur :)
heheheheeeeeeeeeeeeee şanslı arkadaş :)
Şans ve güzel lisan birde insan yakışıklı olunca :)
oooooooooooooooo :)
:))
kalbimdeki misafir o bizde misafirin eli cebine gitmez:d
ben ödetiridim parası varsa çogunu ona ödetirdim hatta.
odetirim tabiki
para bu kafa yapısıyla gelenekle ne ilgisi var para kimdeyse o oder
Odeyecez tabi, banka mi bu adamlar kanka :))
tamam da erkek olan kabul etmez
Ya 1 gün o öder, ertesi gün ben. Düşün simdi her gün dışarı çıktığını. Yazık değil mi çocuğa. Evli değiliz sonuçta benim yukumu almak zorunda mi? Ki evliyken bile kadınlar çalışıyor artik.
benim eski sevgilim 2 günde bir buluşalım diyordu hesabı ben öderim gel sen diyordu odemıyordu
Tam kafa dengiyse oyle seylerden sorun yapmaz zaten.
Ben her zaman odetıyorum sagol sun o konuda cok anlayıslı elimi cebime attırmaz yani.
sevgilim eş değil bişey değil arada ödeyicek hesabı :D
Param olmadığı zaman tokum diyecek bir kızsa hesap ödetmem :)
Erkekler ödeyince yük oldugumu düsünürüm ya ben kendi hesabımı öderim , ödemesinler.
Çok ödedim ben bilirim :D
işte bunu kabul eden bana göre erkek değil
Yapacak bişey yok mecburiyettendi o da ödemesem aç kalcaz
hehehehehe Allah muhafaza böyle tiplerden karşımıza düzgün adamlar çıksın :)
Amin cümlemize :d
param yoksa, hiç affetmem karşiim :D
peki kardeş :)
üstümde nakit yoksa mecburen olabilir.
o zaman yemeğe çıkmayın :)
süreklide erkek öderse olmaz şahsen güvenim sarsılır insanlık hali batarız da çıkarızda yokluk olabilir ödemek yerine tirip atarsa soğurum o kızdan
ya aslında burada mevzu para değil erkeklik gururu anladın mı?
şu an sana kaşar gözüyle bakmaya başladım. nedendir bilmem ısrar etme bence tanıdıklarım çevrem gezdiğim gördüğüm yerlerde ki sağlam ilişkilerde sen erkeksin sen öde para sorun değil para hiç sorun değil diyen bir ilişki hiç görmedim. arada kız öderdi bu tuhaf değil. madem sorun değil lafını ettirme o zaman. belki iyi birisin bilemyiz. bence sen kendine ne istiyorum diye bir sor
sen kim oluyorsun da bana kaşar diyebiliyosun beni tanımadan kendindemisin arkadaşım sen?
verdiğin cevaba karşı ne hissettirdiğini yazdım sen bir kaşarsın felan demedim.
Hiç bir zaman ödetmedim.
Çıkarken komidinin üstüne bırak diyorum :)
of abi yaaaaaaaaaa bence sen hesap ödetmezsin :)
Allahım bana hatun parası yemeyi nasip et diye çok dua etmişliğim var :)
olur inşallah şöyle sosyetik bir hatun bulalım sana :))
Ya sakız alsın yeter be :))
Ha bide nefes alsın :DDDD
karşımdaki karıya bağlı.
neye göre ödetiyorsun :)
Sevgilim se ben öderim
Arkadasimsa kendisi oder
Eger ben cagirrsam ben öderim
Kızın halini durumunu çözersem o oder
Amacıma hizmet ederse ben öderim hdhdh =)
neyse ben cevabımı aldım tamam teşekkürler :)
Üç kuruşa beş köfte var mı afro? asjhjsh
Gururuma yediremem :)
evet erkeklik bunu gerektiriyor ama şimdikilerin çoğu asalak olmuşlar
Erkekler arasında muhabbeti de olur "falan yere gittik hesabı hatuna ödettirdim olm" yabancı sevgilisi varsa "para yolla dedim şu kadar yolladı" diye övünülür :)
bunlar erkek mi?
Yok la Olurmu öyle şey.
helal işte budur nick ve uyumu :)
Param yoksa gitmem. Çıkar kız cüzdanı öde demem
işte adam budur helal :)
yok artık ödesin bir zahmet
Formül bas adisyon=erkek erkek=$ adisyon=$
Ben boş senet imzalatıyorum.
Benim mekanımda kimse hesap ödeyemez :)
helallllllll :)
:):)
Evet. Hatta abartip otel parasini bile odetmisligim var.
Alman usülü en temizi.
galiba :)
Galiba değil öyle, o sevgili sonuçta eş değil, hep o ödeme zorunluluğuda yok biri ödetirse bana hep cıkarcı damgasını yer benim gözümde herkes kendinden sorumludur.
Katiyetle ödetmem olsaydı
aferin helal sana kardeşim
Cüzdanımı evde unutmazsam genelde ben öderim :)
acaba gerçekten unutuyor musun :)
Ciddi bir cevap vermemi istersen hayır :) Ben karizmamı yerle bir edemem hesap için
peki :)
ödetmem öderse doverim
döv valla bir de şu kızın parasını kabul edenleri döv bence :)
#Onuda yapmıyacaksak önümüzde şey gezdirmeyelim
işte budur erkek olan hesap ödetmez bencede :)
#Biz böyle gördük böyle yapıcaz oğlumuz olursa böyle öğreticez
helal olsun kadının cüzdanına bakana adam denmez zaten
Kimin yemeğe çıkarttığına bağlı o mu ben mi :)
delikanlı adam sevgilisine falan filan :/
Herkes buna takmış sanki :D
galiba :)
kusura bakma bugün bikaç defa aynı soruyu gördüm de :) Yorum istersen bence masraflı yerlere gitmek şart değil (hele ki aşıksan)... Çoğu gösterişe vurup en pahalılarını seçiyo.. bence 2 taraf içinde karşısındakinin ne istediği daha önemli, ben ikisininde yok yere haddinden fazla masraftan hoşlandığını hiç sanmıyorum.. bu arada imkanlar elverdiği sürece tabiki hesap erkeğin düşünmesi gereken bir konu.
Adam olan ödetmez. Hiç ödetmedim.
işte budur adam olan kadın istesede ödemeyi kabul etmez
Aynen... adam olan ödetmez. Yok karşısındaki için çıkarcı paracı vs düşünüyorsan bir daha görüşmezsin biter.
helal olsun sana ya en iyi cevaptada bnu anlatmak istedik ama asalaklar anlamadılar
enteresan bir durum ya allah nasip etmesin :)
en iyi cevaba sataşanlar sen ve senin gibilerden erkeklik öğrenmeli
özür ama yanlış birşeymi söyledim?
aaa sori :) şimdi anlaşılmıştır :)
sevindim :)
Yerine gore odeyebilir tabi
Sen kimsin de edepsiz erkekligmize laf atiyorsun
hesap ödetmem ama hesap sorarım
Kızı erkeği yok bu işin bende öderim sorun değil
Bu konu çok tartışılır panpiş
aynen asalak tipler olduğu sürece çok tartışılır sanalkatliam
Ölsem ödetmem o ne oyle
kadın parası yiyen erkekleri gördükçe insan aşktan soğuyor valla senin gibilerin artması dileğiyle
Kadin insani gercekten cok severse para yeme gibi bir derdi olmadigini gosterir zaten hemen
Odetmem ama olmadigindada anlayis gostersin
gösterir tabi ki.
Gostermeyende vardir hatta hicbisey olmamis gibi favrananda var
tabiki hayır asla diyebilirim
neden benim karşıma böyle erkekler çıkmıyor acaba :(
acaba?
evet bana asalak tipler denk geliyor
Kendimi keserim yine ödetmem
helal işte erkek budur biz de böyle gördük aileden
Eyvallah saol erkek dururken kızın hesap ödemesi saçmada yani
kesinlikle ya bazıları hesap geldiğinde masadan filan gidiyor sonrada erkeğiz diye dolaşıyorlar
Hah işte onlar erkek değil ılık onlar ılık vurduruyordurlar şimdi onlar erkeklikten saymam ben onları
asalak onlar ya başka birşey değil
Öküzdür kalastır odundur yani
kesinlikle
31yasindayim boyle bisey olamaz olmasida imkansz
offfff nerde bu erkekler ya piyasada ki bütün asalaklar bana denk geliyor :(
Buralarda bir tane vardir belki:))
Arada bir hevesini alsın diye evet
ya ödemek istemezse :)
arada bir heves eder eminim :D
iyi bakalım :)
Param varsa ben öderim
tabi ki her zaman para olcak diye birşey yok
param olmazsa artık ödesin bir zahmet
dışarı çıkmayın siz de :)
ev de mi oturalım
Hic ödetmedim suana kadar :)
zaten seven insan arasında para muhabbeti olmaz
Hayir odettirmem. Alman usulu en iyisi
ödesin tabi işi ne hayat müşterek
Herif dediğin kendisi öder !
aynen kardeş eyvallah
rus sevgilim her zaman hesabı ödüyor...
vayyyyy bir de ruslara neler derler işte alın bakın
rus sevgilim çok mert çünkü süper mini giyiniyor...
yengeye selamlar :)
as söylerim:)
Aslaa katiyenn odeyemez odettirmem
helal olsun :)
Saol. saol saol :D aaa kendine gelmissin öldun diye vicdan azabi cekiyordum :D
neeeeeeee?
Mesajlara bak hatirlarsin :)
mesaj kutusu karışık şimdi nasıl bulcam :)
Aratarak bulabilirsin :D
ya da benm profile girip. mesaj yollaya tiklarsan mesaj kutusu acilir :)
peki tamam bu arada en iyi cevaba sataşanlar senden biraz erkeklik öğrensin söylede
Tsk. Onlarin kafa yapisini Degistirmek zordur. Ne desek bos her fikre saygi duymayan insanlardan ne beklene bilirki
besleğim mi o benim öder tabi..
peki
Avrupalı. Erkekler den bir farkımızda bu işte
aynen
Sabancı'nın kızı olsa yine ödetmem !
helal olsun beeee işte delikanlı diye ben buna derim
Istesem de ödetemem yediremem kendime utancımdan bir daha o kızı görmem
Hyr ayıp olur bnce kız hesabi odeyince çok utanrm
ayy utanma sen ya :)
Neden ki