AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
Hayat müşterek , bazı yerler de kız arkım da öder , yoluncak kaz değiliz
böyle düşünceksen sevgili yapma zaten
yiyip içip bütün herşeyi erkeğe yükleyen kızları sevmiyorum biraz enayilik gibi gelmiyormu sizede
öyle kızlardan bahsetmiyorum normal de erkek ödemeli bence parayla ilgisi yok bu konunun
bencede parayla alakası yok ama yediğini baskasına ödetenleri sevmiyorum napim benmde yapım böyle
haklısın tabi ki.
bir bayan hesabı öderse bnim erkekligim nerde kalıyor?
evet kesinlikle hklısın
Sevgilimle para muhabbetim olmaz hayatı paylaşmaya niyet edilerek başlanır aşka
bu da senin düşüncen.
Bu genelde ''delikanlılık'' meselesi olarak görülür, ödetmeyiz
bence de doğru bir zihniyet
Aynen öyle. Utanç verici olurdu aksi takdirde :D
onu kabul edenler de zaten utanma duygusu olmuyr malesef
aynen öyle
Ben ödetmiyordum ama yaranamadım ödetenler yaranıyor su an yalnızım
offff malesef sen de haklısın
Ben genelde öderim ama benim hatun para mevzu yapmaz...
sen ödediğin için yapmıyordur bence :)
yoo oda öder zaman zaman
İlişkiden bir süre sonra Deutschland tarzı takılırım
yani :)
Ödetirim neden ödetmiyim ki? ödetmemek saçma olurdu.
bende olur ben öderm bende olmaz o öder yaşıtlarımda baba parası yiyor sonuçta bu neyin artisligidir?
Art niyet olmadığı sürece öderim ama beni somur mek gibi bir amacı olduğunu anlarsam odetirim hatta ayrilirim
en güzeli zaten kızın niyeti oysa ödet ama onun dışında kabul eden erkek değildir
Yok niye sen şimdi oyle diyorsun ki senin hiç cebinde paran olmadığı olmadı mı sen insanlara para kadar mı değer veriyorsun benim senin gibi düşünen biriyle asla ve asla işim olmaz odetirse erkek değildir diye karakterine bakmaz misin sen cebine mi bakarsın erkek olup olmadığına benim yapima ters ama senin gibi kızlara tamam al parayi ye kardeşim diyecek sin sonra üstüne catur cutur kendi 5 dk lik zevkini senin üstünde çıkaracak sin öyle yediririm bak ertesi günde tekmeyi basarim bir yerine hadi sen işine ben işime derim benle açlikta susuzluk ta soğukta her şart ta benle bu yola gelen beni her türlü kabul eden bayani da ben aç gezer yine onu aç gezdirmem başımın tacı yaparım ama senin gibi leri de sade zevkimi düşünürüm
Arkadaş kız ödemesin tamamda arada bir hamle yapsın isterim yani. Odetecegimden değil ama insan psikolojik olarak rahatlar
ya ben de zaten normal insanlardan bahsediyorum mesela kız ödemek ister erkek olan bunu kabul etmez
Ben odettirmem yani çok zordur. Hatta her bu mevzudan sonra bir dahakine benden diye söz diye kalkariz sonra dayanamam yine ben hallederim. Dogru yoldayimdir inşallah :)
doğru yoldasın arkadaşım aman bozulma zaten nesliniz tükendi :(
hiç sevgilim olmadı ama aile terbiyem müsade etmez ölsemde ödetmem bir gün ilkim ve sonum diyeceğim birini bulursam
en güzeli bende aileden böyle gördüm
bencede öyle rahatsız hissederim kendimi
işte erkek olan hisseder ötekiler asalak yaratıklar
doğrudur senin kötü bir anın filan yok demi ^^
malesef bir kere oldu ama dahası olmaz inşallah
:( anladım inş olmaz karakter meselesi herkes bir değil o kişiyide yargılamamak gerek sonucta herkes değişik yetişiyor
bakkaldan sakız bile aldırmam. sadece ben hesap öderim yanımda kim olursa olsun.
Param varsa ödetmem, olmadığı halde buluşmak isterse açık açık söylerim öyle giderim ,
prensip olarak ödetirim hatta ödemesi için baskı bile yaptıgım olmustur pişman degilim
Durumu yoksa öderim ama her buluşmada herşeyi de ona zaten ödetmem her şey ortaklaşa olmalı
aslaaaaa
bırak sevgiliyi yanımdaki bayanlara bile ödetmedim
bizim kitabımızda bayanlar para ödemezler
Yani maddi durumum iyi olursa tabiki odetmem ama insan genede elini cüzdanına atsin bir refleks göstersin istemiyor degil :D
Bunu kendime hakaret sayarım o masadan kalkar giderim. Ve o son olur ;)
helal olsun sana ya :)
Eyw. :)
aşk ortaksa her şey ortak olmalı tabi çalışmıyosa geliri yoksa lafını bile etmem :)
bu da güzel :)
eşitlikten bahsediyrsunuz sınra hesap odettırıyorsunuz yok yaaa
öedeme kardeşim zorla mı
hesap tabiki bayanda öder param olsun olmasın çok bayana hesap ötetim parasını yedim
sürekli kadın ödeyince hiç mi bozulmuyorsun ya?
sexsi karizma olunca 18 yaşında kızlar bile hesap öder Benim çıktıgım kız veya kadınlar zengin gurubu para sorun olmuyor bazen parası olmayanlara kıyak yaptıgım oluyor ben ödüyorum
hahahaha iyi güldüm kadın zaten zengin parayı saçacak yer arıyordur o anladım :)
kadın erkek eşit, alman usülü yapılması lazım aslında :))
o zamanda sıkıntı herşeyi yarı yarıya ödeyince en iyisi kimse sevgili yapmasın :)
o zaman kadın erkek eşit demeyelim , o zaman sıkıntı olmaz zaten, erkek erkekliğini yapar :))
ben zaten eşit demiyorm sorun yok :)
hayir ama kiz odetiyorsa surekli saglam bozarim yani ilk hesabi erkek oder sonra ortaklasa
peki teşekkürler
Alman usulu herkes yediginin parasini odesin. Karim degil bir sey degil
peki
en pahalı menüyü söyle tuvalet numarasıyla üstüne bile yıkarım :D
pislik seniiiiiiiiiiiiii :)))
en azından dürüstüm ne yani yalandan hesap ödeyip mutlu mu etmeye çalışsaydım :D
yok yok sen bu yoldan devam et sonata :)
tişikkirler cınım^^
rica ederim can :)
yerine göre ödetilir. sevgilimse onun parası benım param benım param onun parası. diyemedim yala. böyle düşünmeme ragmen hiç ödetmedım..
Bir süre sonra ortak ödenmeli yani para sçmyruz. daha çok görüşmek istiyorsa böyle gitmeli
bu da senin düşüncen tabi ki :)
Asla ödetmem. Bana yakışmaz aslada ödemesine müsade etmem.
helal olsun sana :)
Eyvallah kardeşim sağol
sende sağol
ödetirim ben ama hep değil. öyle hep bana kitlemek yok :D
böyle düşünürsen zaten :)
hayır ya mesela kız illa ben ödüycem der izin veririm. genelde ben öderim ama arada ona da bişeyler ısmarlatırım
anladım illu :)
mesajlıma bakmıyo musun artık :D
dur daha mesajlara gelemedim az sonraaaaaaaaaaaaa :)
wuu kız popüler beyler :D şimdi sıradaki 50 mesaj var :d
Sevgili demeyelim de Çok ısrar ederse evet sonra 2 katı bir şey alırım ona
heee karşılığını veririm diyorsun :)
Çok ısrar etti sabah. Kahvaltı sının hesabını ödedi. Bir kaç gün sonra öğle yemeğine gittik çatı katı deniz manzarası. Hayran kaldı..
adisyon ödetirim hesap ödetmem.
adition sen git al aynen adisyon diye ingilizceden :)
ödetirim 1 o 1 ben
param olmayınca dışarı çıkalım diye sormuyodum, bikaç sefer sonra sevgilim anlamıştı, param olmadığında o ödedi ama 1000 kere çıktıysak 5-10 kere ödemiştir en fazla.
tabiki ödetilmez. ama kızlarda erkek diye boyle düşünülmemeli. adam gibi adamsa hesap konusunu konusturmaz.
işte bu bende bunu demek istiyorum helal olsun
benim arkadaşın sevgilisi hesabı ödeyip cocuğa harçlık bırakmış çocuktan fazla ben utandım o ney l*n öyle :D
ve o hala erkeğim diye dolaşıyor mu?
vala dolaşıyor ki anlatmaya utanmadı :) ben yerin dibine girdim o anlatırken :)
işte zaten utansa kızın parasını mı kabul eder
tabikide hayır absürt isterse kız evlenme teklifini etsin
Her zaman da erkeğe yüklenmeyelim parasını yiyiyormuş gibi olmasın...
Hayır şu ana kadar ödetmedim bundan sonrada ödetme.
Param varsa ben oderim yoksa o oder ben boyle dusunuyom
hayr asla ödetmem :D bugüne kadar hep ben ödedm :D çok kabaca birşey kıza hesap ödetmek :D
İlişki Üzerindeki Belirli Tabuları Yıktıkdan Sonra Eşler Bunu Sorun Etmiyor.. Gerekirse Alman Usulü Gerekirse Tamamını Kız/Erkek Ödeyebiliyor..
tabi ki arada olabilir evet alman usulü
Evet Ama O Da İlk Günlerden Olmaz İlk İntiba Önemli :)
bazı asalaklar ilk günden kabul ediyor hesabı kzıın ödemesini
Amaç ve Niyet Farklı Olunca :)
yani ikikere ben ısmarılıyosam bide elini o cebine atsın bizde padişahın torunu değiliz karşısındaki insanı seven saygı gösteren sevgilisine kitlemez ısmarlamak bir adet haline gelmemeli içinden gelir bikerede sen ısmarlarsın olay budur
hep biz ödüyoruz zaten gel bir yemek ismarliyim diyen hatun olmadi :)
bana da tam tersi erkekler denk geliyor şans
Öyle sansin.
of of of aynen :(
ayni seylerdenmi dert yaniyoruz.
galiba :)
ne hesabı yaa
hiç kıza hesap ödetilirmi. küfür et daha az koyar
helal olsun üstad şimdi ki erkekler kızların parasına göz dikmiş.
onlar erkek değil. soğan erkeği :D
aynen erkek değil onlar asalak yaratıklar
bunlar borç parada isterler kanımca
kesinlikle isterler zira utanma duyguları yok
öyle bir durumda arkanı dönüp gideceksin hatta tel numaranı bile değiştir :)
aynen yaaaa Allah muhafaza böyle tiplerden :)
amin :)
şu en iyi cevaba sataşanlar erkeğiz diye geçiniyor bence senden biraz ders alsınlar
:))
tşkrler
Ödetirim. Sonuçta kadın erkek eşitliği var. Sevgilim de olsa benim paramı yiyemez.
böyle düşünüyorsan sevgili yapma zaten.
Evet böyle düşünüyorum. Benimle paramı yemek için sevgili olacak kız hiç sevgili olmasın daha iyi.
Kadın erkek eşittir. Herkes kendi kazandığından ödemelidir. Elin kızına para yediremem.
Hesabın benim başıma kalması için tek bir mantıklı neden söyleyebilir misin? Sırf kız olması mı?
Mantıklı bir cevap veremedin. O paranın nasıl kazanıldığından haberiniz bile yok. Para yiyici kezban sürüsü sizi.
Gidin çalışın kendi paranızı kazanın kendi hesabınızı kendiniz ödeyin. Elin kızına kendimi sömürtmek zorunda değilim.
Birinden zorla hesap ödemesini istemek bir nevi haraçtır, bir nevi gasptır.
A... ım var, o halde herkesin parasını yiyebilirim, herkes benim için para harcamak zorunda. Çünkü a.. ım var. Mantığa bak. Süper l*n :)
peki
Ne demek peki. Mantıklı cevap veremedin dimi? Kezban
(bkz: cevab veremedi)
Senin zeka seviyen bu kadarına yetiyor işte.
Hesabı erkeğin ödemesini isteyen kadın, eşya yerine konmaya ses çıkarmamalıdır.
Ben o parayı elin kızı için mi kazanıyorum, kendim için kazanıyorum. O halde hesabı ödeyip ödememek benim karar verebileceğim bir şeydir.
Ben banka değilim.
Ben eşşek gibi çalışayım, bana kokuşmuş.. mdan başka hiçbir şey veremeyen kezbanın teki gelsin paramı yesin. Oh ne ala memleket.
Ben hesabı ödeyeceğim, peki karşılığında o ne verecek? Hiçbir şey. Ben böyle adaletin..
Cevap veremedin dimi, aptal.
sen nasıl bir manyaksın la yiyorsa gizliden çıksana adamsan
Ybsg beleşçi seni.
Laflara bak yaa.. İnsan sevdiği için neler yapmaz. Ona herhangi bir kiz olarak bakiyorsan ödeme zaten.. İnsallh kizin tekine tutulursunda parani yemekten başka bisey yapmaz.
boşver canım ya psikopat işte yüreği yok ki gizli olmuş adamım diye dolanıyor Allah böylelerine belasını verir zaten
Ödemiyorum, gitsin çalışsın. 3 kuruş bile kazanmaktan acizse insanım diye ortada gezmesin.
Sevdiğim için her şeyi ben yapayım yani. Peki o benim için ne yapıyor?
Ben asalağım diye bağıran biri bana adamlıktan bahsedemez.
cevab veremedi...
Hayatında 3 kuruş kazandın mı sen
Mekandan çıkarken ben kızın bedelini ödemişsem o da bana karşılığında başka bir şey vermek zorunda, anladın sen onu. Kızın hesabını ödemeyi ancak o zaman kabul ederim.
Utanmadan bir de gururla asalağım, hiçbir işe yaramam, dünyaya anca tüketmeye geldim diye bağırıyor. Senin karakterini ben, neyse.
Asalak kezbanlara para yedireceğime o parayla escort'a giderim daha mantıklı. Hem daha az masraf olur.
Escort kızlar bile sizden daha namusludur lan. Kadın hiç değilse para kazanmak için kötü dahi olsa bir iş yapıyor, asalak geçinmiyor. O işi bir hizmet olarak sunuyor, para yiyici kezbanlar gibi erkeğin parasının karşılığında bedenini erkeğe satmıyor.
Para yiyici o.. pular sizi.
ilk buluşmada hiç bir kıza ödetmem ama sonrasında geçiririm acımadan arada bir :D
Böyle şeylere takılmam bende ödeyebilirim oda farketmez.
Ne farkediyor ki benim param onun parsi onun parasi benim param
menfaatçilere ödetirim bazıları işi ticarete dökmüş
hayır ödetmem param yoksa bulmaya calısırım bı yere gıtmeden bulamazsam bı bahane uydururumm
ödemem de ödemek isteyenler oluyo. 1 kere o ödediyse 3-5 kerede ben öderim.
sevgilimse hayır ama normal kız arkadaşımsa evet...
Zaten kişiliği oturmuşsa kendisi mutlaka öder bir şekilde :D :D
Kesinlikle karsılıklı olmalıdır ıkı tarafında yeri geldiginde ödemesi gerekir
konsomatris kafalı bir kızsan sürekli erkeğe hesap ödetirsin. net
benim olduğum yerde sevgilimin parası geçmez tabi ki.
maddi durumu beden çok iyiyse ödemesinde sorun yok hayat bu müşterek olmalı :)
peki :)
tatmin oldunmu :))
Asla ödetmem. Hatta ödeticeğime hiç yemeğe çıkarmam
Niye ödemesin canım özelliklede kısıtlı imkanlar içerisinde. Neyleyeyim benim halimden anlamayanı. Gitsin dha zenginini bulsun.
kadın erkek eşit diyosunuz işinize gelmediğinde de erkek ödemeli diyosunuz.