• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler sevgilinize "Hesap" ödetir misiniz ? (Sayfa 3)

romantikız
romantikız Takip Et
Xper 6 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Erkekler sevgilinize "Hesap" ödetir misiniz ?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

67

Cevap

252

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • Beyfnd
    Beyfnd Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Hayat müşterek , bazı yerler de kız arkım da öder , yoluncak kaz değiliz

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      böyle düşünceksen sevgili yapma zaten

      Yorumla
  • ali-kaya
    ali-kaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    yiyip içip bütün herşeyi erkeğe yükleyen kızları sevmiyorum biraz enayilik gibi gelmiyormu sizede

    1
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      öyle kızlardan bahsetmiyorum normal de erkek ödemeli bence parayla ilgisi yok bu konunun

      Yorumla
    • ali-kaya
      ali-kaya
      +1 yıl

      bencede parayla alakası yok ama yediğini baskasına ödetenleri sevmiyorum napim benmde yapım böyle

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      haklısın tabi ki.

      Yorumla
  • berxodan
    berxodan Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    bir bayan hesabı öderse bnim erkekligim nerde kalıyor?

    1
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      evet kesinlikle hklısın

      Yorumla
  • sean3772
    sean3772 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevgilimle para muhabbetim olmaz hayatı paylaşmaya niyet edilerek başlanır aşka

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bu da senin düşüncen.

      Yorumla
  • SonerCokyakar
    SonerCokyakar Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    Bu genelde ''delikanlılık'' meselesi olarak görülür, ödetmeyiz

    0
    4 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bence de doğru bir zihniyet

      Yorumla
    • SonerCokyakar
      SonerCokyakar
      +1 yıl

      Aynen öyle. Utanç verici olurdu aksi takdirde :D

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      onu kabul edenler de zaten utanma duygusu olmuyr malesef

      Yorumla
    • SonerCokyakar
      SonerCokyakar
      +1 yıl

      aynen öyle

      Yorumla
  • ankaralı0633
    ankaralı0633 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben ödetmiyordum ama yaranamadım ödetenler yaranıyor su an yalnızım

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      offff malesef sen de haklısın

      Yorumla
  • HerkesİşineBaksınn
    HerkesİşineBaksınn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben genelde öderim ama benim hatun para mevzu yapmaz...

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      sen ödediğin için yapmıyordur bence :)

      Yorumla
    • HerkesİşineBaksınn
      HerkesİşineBaksınn
      +1 yıl

      yoo oda öder zaman zaman

      Yorumla
  • Serebrum
    Serebrum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    İlişkiden bir süre sonra Deutschland tarzı takılırım

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      yani :)

      Yorumla
  • Yunus2332
    Yunus2332 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ödetirim neden ödetmiyim ki? ödetmemek saçma olurdu.
    bende olur ben öderm bende olmaz o öder yaşıtlarımda baba parası yiyor sonuçta bu neyin artisligidir?

    0
    0 Yorumla
  • fatih5806
    fatih5806 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Art niyet olmadığı sürece öderim ama beni somur mek gibi bir amacı olduğunu anlarsam odetirim hatta ayrilirim

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      en güzeli zaten kızın niyeti oysa ödet ama onun dışında kabul eden erkek değildir

      Yorumla
    • fatih5806
      fatih5806
      +1 yıl

      Yok niye sen şimdi oyle diyorsun ki senin hiç cebinde paran olmadığı olmadı mı sen insanlara para kadar mı değer veriyorsun benim senin gibi düşünen biriyle asla ve asla işim olmaz odetirse erkek değildir diye karakterine bakmaz misin sen cebine mi bakarsın erkek olup olmadığına benim yapima ters ama senin gibi kızlara tamam al parayi ye kardeşim diyecek sin sonra üstüne catur cutur kendi 5 dk lik zevkini senin üstünde çıkaracak sin öyle yediririm bak ertesi günde tekmeyi basarim bir yerine hadi sen işine ben işime derim benle açlikta susuzluk ta soğukta her şart ta benle bu yola gelen beni her türlü kabul eden bayani da ben aç gezer yine onu aç gezdirmem başımın tacı yaparım ama senin gibi leri de sade zevkimi düşünürüm

      Yorumla
  • birbucuk
    birbucuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Arkadaş kız ödemesin tamamda arada bir hamle yapsın isterim yani. Odetecegimden değil ama insan psikolojik olarak rahatlar

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ya ben de zaten normal insanlardan bahsediyorum mesela kız ödemek ister erkek olan bunu kabul etmez

      Yorumla
    • birbucuk
      birbucuk
      +1 yıl

      Ben odettirmem yani çok zordur. Hatta her bu mevzudan sonra bir dahakine benden diye söz diye kalkariz sonra dayanamam yine ben hallederim. Dogru yoldayimdir inşallah :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      doğru yoldasın arkadaşım aman bozulma zaten nesliniz tükendi :(

      Yorumla
  • UnhappyKing
    UnhappyKing Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    hiç sevgilim olmadı ama aile terbiyem müsade etmez ölsemde ödetmem bir gün ilkim ve sonum diyeceğim birini bulursam

    0
    6 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      en güzeli bende aileden böyle gördüm

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      bencede öyle rahatsız hissederim kendimi

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      işte erkek olan hisseder ötekiler asalak yaratıklar

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      doğrudur senin kötü bir anın filan yok demi ^^

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      malesef bir kere oldu ama dahası olmaz inşallah

      Yorumla
    • UnhappyKing
      UnhappyKing
      +1 yıl

      :( anladım inş olmaz karakter meselesi herkes bir değil o kişiyide yargılamamak gerek sonucta herkes değişik yetişiyor

      Yorumla
  • elinadami
    elinadami Takip Et
    Master Yaş: 46
    +1 yıl

    bakkaldan sakız bile aldırmam. sadece ben hesap öderim yanımda kim olursa olsun.

    1
    0 Yorumla
  • McCCCLIII
    McCCCLIII Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 887 cevap paylaştı.

    Param varsa ödetmem, olmadığı halde buluşmak isterse açık açık söylerim öyle giderim ,

    0
    0 Yorumla
  • Sayanoraa
    Sayanoraa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    prensip olarak ödetirim hatta ödemesi için baskı bile yaptıgım olmustur pişman degilim

    0
    0 Yorumla
  • Seliiinnn
    Seliiinnn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Durumu yoksa öderim ama her buluşmada herşeyi de ona zaten ödetmem her şey ortaklaşa olmalı

    1
    0 Yorumla
  • canemreee
    canemreee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    aslaaaaa
    bırak sevgiliyi yanımdaki bayanlara bile ödetmedim
    bizim kitabımızda bayanlar para ödemezler

    1
    0 Yorumla
  • Elezar
    Elezar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yani maddi durumum iyi olursa tabiki odetmem ama insan genede elini cüzdanına atsin bir refleks göstersin istemiyor degil :D

    0
    0 Yorumla
  • Gürdal93
    Gürdal93 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bunu kendime hakaret sayarım o masadan kalkar giderim. Ve o son olur ;)

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun sana ya :)

      Yorumla
    • Gürdal93
      Gürdal93
      +1 yıl

      Eyw. :)

      Yorumla
  • Sinkeric
    Sinkeric Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    aşk ortaksa her şey ortak olmalı tabi çalışmıyosa geliri yoksa lafını bile etmem :)

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bu da güzel :)

      Yorumla
  • dehseet
    dehseet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    eşitlikten bahsediyrsunuz sınra hesap odettırıyorsunuz yok yaaa

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      öedeme kardeşim zorla mı

      Yorumla
  • clubdjs
    clubdjs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    hesap tabiki bayanda öder param olsun olmasın çok bayana hesap ötetim parasını yedim

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      sürekli kadın ödeyince hiç mi bozulmuyorsun ya?

      Yorumla
    • clubdjs
      clubdjs
      +1 yıl

      sexsi karizma olunca 18 yaşında kızlar bile hesap öder Benim çıktıgım kız veya kadınlar zengin gurubu para sorun olmuyor bazen parası olmayanlara kıyak yaptıgım oluyor ben ödüyorum

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      hahahaha iyi güldüm kadın zaten zengin parayı saçacak yer arıyordur o anladım :)

      Yorumla
  • horozeus
    horozeus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    kadın erkek eşit, alman usülü yapılması lazım aslında :))

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      o zamanda sıkıntı herşeyi yarı yarıya ödeyince en iyisi kimse sevgili yapmasın :)

      Yorumla
    • horozeus
      horozeus
      +1 yıl

      o zaman kadın erkek eşit demeyelim , o zaman sıkıntı olmaz zaten, erkek erkekliğini yapar :))

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ben zaten eşit demiyorm sorun yok :)

      Yorumla
  • sharlatan
    sharlatan Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 333 cevap paylaştı.

    hayir ama kiz odetiyorsa surekli saglam bozarim yani ilk hesabi erkek oder sonra ortaklasa

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki teşekkürler

      Yorumla
  • TheDuaLity
    TheDuaLity Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Alman usulu herkes yediginin parasini odesin. Karim degil bir sey degil

    1
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • _Sonata
    _Sonata Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    en pahalı menüyü söyle tuvalet numarasıyla üstüne bile yıkarım :D

    0
    5 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      pislik seniiiiiiiiiiiiii :)))

      Yorumla
    • _Sonata
      _Sonata
      +1 yıl

      en azından dürüstüm ne yani yalandan hesap ödeyip mutlu mu etmeye çalışsaydım :D

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      yok yok sen bu yoldan devam et sonata :)

      Yorumla
    • _Sonata
      _Sonata
      +1 yıl

      tişikkirler cınım^^

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      rica ederim can :)

      Yorumla
  • Aydınlı009
    Aydınlı009 Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    yerine göre ödetilir. sevgilimse onun parası benım param benım param onun parası. diyemedim yala. böyle düşünmeme ragmen hiç ödetmedım..

    0
    0 Yorumla
  • RedFlame
    RedFlame Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bir süre sonra ortak ödenmeli yani para sçmyruz. daha çok görüşmek istiyorsa böyle gitmeli

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bu da senin düşüncen tabi ki :)

      Yorumla
  • dertlinsan
    dertlinsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Asla ödetmem. Bana yakışmaz aslada ödemesine müsade etmem.

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun sana :)

      Yorumla
    • dertlinsan
      dertlinsan
      +1 yıl

      Eyvallah kardeşim sağol

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      sende sağol

      Yorumla
  • illu-minati
    illu-minati Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    ödetirim ben ama hep değil. öyle hep bana kitlemek yok :D

    0
    6 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      böyle düşünürsen zaten :)

      Yorumla
    • illu-minati
      illu-minati
      +1 yıl

      hayır ya mesela kız illa ben ödüycem der izin veririm. genelde ben öderim ama arada ona da bişeyler ısmarlatırım

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      anladım illu :)

      Yorumla
    • illu-minati
      illu-minati
      +1 yıl

      mesajlıma bakmıyo musun artık :D

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      dur daha mesajlara gelemedim az sonraaaaaaaaaaaaa :)

      Yorumla
    • illu-minati
      illu-minati
      +1 yıl

      wuu kız popüler beyler :D şimdi sıradaki 50 mesaj var :d

      Yorumla
  • haydardireksiyon
    haydardireksiyon Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevgili demeyelim de Çok ısrar ederse evet sonra 2 katı bir şey alırım ona

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      heee karşılığını veririm diyorsun :)

      Yorumla
    • haydardireksiyon
      haydardireksiyon
      +1 yıl

      Çok ısrar etti sabah. Kahvaltı sının hesabını ödedi. Bir kaç gün sonra öğle yemeğine gittik çatı katı deniz manzarası. Hayran kaldı..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    adisyon ödetirim hesap ödetmem.

    adition sen git al aynen adisyon diye ingilizceden :)

    ödetirim 1 o 1 ben

    0
    0 Yorumla
  • mechatro
    mechatro Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    param olmayınca dışarı çıkalım diye sormuyodum, bikaç sefer sonra sevgilim anlamıştı, param olmadığında o ödedi ama 1000 kere çıktıysak 5-10 kere ödemiştir en fazla.

    0
    0 Yorumla
  • ByAmiG0
    ByAmiG0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    tabiki ödetilmez. ama kızlarda erkek diye boyle düşünülmemeli. adam gibi adamsa hesap konusunu konusturmaz.

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      işte bu bende bunu demek istiyorum helal olsun

      Yorumla
  • EmreeeCan95
    EmreeeCan95 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    benim arkadaşın sevgilisi hesabı ödeyip cocuğa harçlık bırakmış çocuktan fazla ben utandım o ney l*n öyle :D

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ve o hala erkeğim diye dolaşıyor mu?

      Yorumla
    • EmreeeCan95
      EmreeeCan95
      +1 yıl

      vala dolaşıyor ki anlatmaya utanmadı :) ben yerin dibine girdim o anlatırken :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      işte zaten utansa kızın parasını mı kabul eder

      Yorumla
  • HZmert
    HZmert Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    tabikide hayır absürt isterse kız evlenme teklifini etsin

    1
    0 Yorumla
  • NNumann
    NNumann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Her zaman da erkeğe yüklenmeyelim parasını yiyiyormuş gibi olmasın...

    0
    0 Yorumla
  • IrRresistıble
    IrRresistıble Takip Et
    Xper 2 Yaş: 52
    +1 yıl

    Hayır şu ana kadar ödetmedim bundan sonrada ödetme.

    0
    0 Yorumla
  • semih88
    semih88 Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Param varsa ben oderim yoksa o oder ben boyle dusunuyom

    0
    0 Yorumla
  • PoyrazKral
    PoyrazKral Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    hayr asla ödetmem :D bugüne kadar hep ben ödedm :D çok kabaca birşey kıza hesap ödetmek :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İlişki Üzerindeki Belirli Tabuları Yıktıkdan Sonra Eşler Bunu Sorun Etmiyor.. Gerekirse Alman Usulü Gerekirse Tamamını Kız/Erkek Ödeyebiliyor..

    0
    4 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      tabi ki arada olabilir evet alman usulü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet Ama O Da İlk Günlerden Olmaz İlk İntiba Önemli :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bazı asalaklar ilk günden kabul ediyor hesabı kzıın ödemesini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amaç ve Niyet Farklı Olunca :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    yani ikikere ben ısmarılıyosam bide elini o cebine atsın bizde padişahın torunu değiliz karşısındaki insanı seven saygı gösteren sevgilisine kitlemez ısmarlamak bir adet haline gelmemeli içinden gelir bikerede sen ısmarlarsın olay budur

    0
    0 Yorumla
  • Melankolikkoala
    Melankolikkoala Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    hep biz ödüyoruz zaten gel bir yemek ismarliyim diyen hatun olmadi :)

    0
    5 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bana da tam tersi erkekler denk geliyor şans

      Yorumla
    • Melankolikkoala
      Melankolikkoala
      +1 yıl

      Öyle sansin.

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      of of of aynen :(

      Yorumla
    • Melankolikkoala
      Melankolikkoala
      +1 yıl

      ayni seylerdenmi dert yaniyoruz.

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      galiba :)

      Yorumla
  • ayn1299
    ayn1299 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    ne hesabı yaa
    hiç kıza hesap ödetilirmi. küfür et daha az koyar

    0
    10 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun üstad şimdi ki erkekler kızların parasına göz dikmiş.

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      onlar erkek değil. soğan erkeği :D

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      aynen erkek değil onlar asalak yaratıklar

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      bunlar borç parada isterler kanımca

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      kesinlikle isterler zira utanma duyguları yok

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      öyle bir durumda arkanı dönüp gideceksin hatta tel numaranı bile değiştir :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      aynen yaaaa Allah muhafaza böyle tiplerden :)

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      amin :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      şu en iyi cevaba sataşanlar erkeğiz diye geçiniyor bence senden biraz ders alsınlar

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      :))
      tşkrler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ödetirim. Sonuçta kadın erkek eşitliği var. Sevgilim de olsa benim paramı yiyemez.

    0
    29 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      böyle düşünüyorsan sevgili yapma zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet böyle düşünüyorum. Benimle paramı yemek için sevgili olacak kız hiç sevgili olmasın daha iyi.

      Kadın erkek eşittir. Herkes kendi kazandığından ödemelidir. Elin kızına para yediremem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hesabın benim başıma kalması için tek bir mantıklı neden söyleyebilir misin? Sırf kız olması mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mantıklı bir cevap veremedin. O paranın nasıl kazanıldığından haberiniz bile yok. Para yiyici kezban sürüsü sizi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gidin çalışın kendi paranızı kazanın kendi hesabınızı kendiniz ödeyin. Elin kızına kendimi sömürtmek zorunda değilim.

      Birinden zorla hesap ödemesini istemek bir nevi haraçtır, bir nevi gasptır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      A... ım var, o halde herkesin parasını yiyebilirim, herkes benim için para harcamak zorunda. Çünkü a.. ım var. Mantığa bak. Süper l*n :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ne demek peki. Mantıklı cevap veremedin dimi? Kezban

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      (bkz: cevab veremedi)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin zeka seviyen bu kadarına yetiyor işte.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hesabı erkeğin ödemesini isteyen kadın, eşya yerine konmaya ses çıkarmamalıdır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben o parayı elin kızı için mi kazanıyorum, kendim için kazanıyorum. O halde hesabı ödeyip ödememek benim karar verebileceğim bir şeydir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben banka değilim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben eşşek gibi çalışayım, bana kokuşmuş.. mdan başka hiçbir şey veremeyen kezbanın teki gelsin paramı yesin. Oh ne ala memleket.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben hesabı ödeyeceğim, peki karşılığında o ne verecek? Hiçbir şey. Ben böyle adaletin..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cevap veremedin dimi, aptal.

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      sen nasıl bir manyaksın la yiyorsa gizliden çıksana adamsan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ybsg beleşçi seni.

      Yorumla
    • betulcihangir
      betulcihangir
      +1 yıl

      Laflara bak yaa.. İnsan sevdiği için neler yapmaz. Ona herhangi bir kiz olarak bakiyorsan ödeme zaten.. İnsallh kizin tekine tutulursunda parani yemekten başka bisey yapmaz.

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      boşver canım ya psikopat işte yüreği yok ki gizli olmuş adamım diye dolanıyor Allah böylelerine belasını verir zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ödemiyorum, gitsin çalışsın. 3 kuruş bile kazanmaktan acizse insanım diye ortada gezmesin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevdiğim için her şeyi ben yapayım yani. Peki o benim için ne yapıyor?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben asalağım diye bağıran biri bana adamlıktan bahsedemez.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      cevab veremedi...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hayatında 3 kuruş kazandın mı sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mekandan çıkarken ben kızın bedelini ödemişsem o da bana karşılığında başka bir şey vermek zorunda, anladın sen onu. Kızın hesabını ödemeyi ancak o zaman kabul ederim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Utanmadan bir de gururla asalağım, hiçbir işe yaramam, dünyaya anca tüketmeye geldim diye bağırıyor. Senin karakterini ben, neyse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Asalak kezbanlara para yedireceğime o parayla escort'a giderim daha mantıklı. Hem daha az masraf olur.

      Escort kızlar bile sizden daha namusludur lan. Kadın hiç değilse para kazanmak için kötü dahi olsa bir iş yapıyor, asalak geçinmiyor. O işi bir hizmet olarak sunuyor, para yiyici kezbanlar gibi erkeğin parasının karşılığında bedenini erkeğe satmıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Para yiyici o.. pular sizi.

      Yorumla
  • repla_y
    repla_y Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    ilk buluşmada hiç bir kıza ödetmem ama sonrasında geçiririm acımadan arada bir :D

    0
    0 Yorumla
  • Zemberek
    Zemberek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Böyle şeylere takılmam bende ödeyebilirim oda farketmez.

    0
    0 Yorumla
  • Berbato
    Berbato Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Ne farkediyor ki benim param onun parsi onun parasi benim param

    0
    0 Yorumla
  • ekşilimondatlınar
    ekşilimondatlınar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    menfaatçilere ödetirim bazıları işi ticarete dökmüş

    0
    0 Yorumla
  • Kry3417
    Kry3417 Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    hayır ödetmem param yoksa bulmaya calısırım bı yere gıtmeden bulamazsam bı bahane uydururumm

    0
    0 Yorumla
  • isakal
    isakal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    ödemem de ödemek isteyenler oluyo. 1 kere o ödediyse 3-5 kerede ben öderim.

    0
    0 Yorumla
  • warox
    warox Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    sevgilimse hayır ama normal kız arkadaşımsa evet...

    0
    0 Yorumla
  • yuryensklt
    yuryensklt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zaten kişiliği oturmuşsa kendisi mutlaka öder bir şekilde :D :D

    0
    0 Yorumla
  • Suila9
    Suila9 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kesinlikle karsılıklı olmalıdır ıkı tarafında yeri geldiginde ödemesi gerekir

    1
    0 Yorumla
  • kutukola
    kutukola Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    konsomatris kafalı bir kızsan sürekli erkeğe hesap ödetirsin. net

    0
    0 Yorumla
  • pasalii06
    pasalii06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    benim olduğum yerde sevgilimin parası geçmez tabi ki.

    0
    0 Yorumla
  • exselans06
    exselans06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    maddi durumu beden çok iyiyse ödemesinde sorun yok hayat bu müşterek olmalı :)

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki :)

      Yorumla
    • exselans06
      exselans06
      +1 yıl

      tatmin oldunmu :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Asla ödetmem. Hatta ödeticeğime hiç yemeğe çıkarmam

    2
    0 Yorumla
  • Kors158
    Kors158 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Niye ödemesin canım özelliklede kısıtlı imkanlar içerisinde. Neyleyeyim benim halimden anlamayanı. Gitsin dha zenginini bulsun.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    kadın erkek eşit diyosunuz işinize gelmediğinde de erkek ödemeli diyosunuz.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler sevgilinize "Hesap" ödetir misiniz ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Beyler, sevgilinize hesap ödetir misiniz? 133 cevap verildi
Hesabı erkek ödemeli diyenlerden misiniz? 13 cevap verildi
Erkekler sevgililerinin kuaför masrafını ödemeli mi? 307 cevap verildi
Erkekler sevgililerinin kuaför masrafını ödemeli mi? 194 cevap verildi
Beyler, sevgiliniz yanınızdayken hesabı nasıl ödüyorsunuz ? 8 cevap verildi
Karşılıksiz para verir mi erkekler? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨