AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
hesabı ödetmeyen erkek tercihen tabii ki bunun karakterle kadınlıkla yok cartla curtla alakası yok bence
Sonuçta erkek de süper kahraman değil. Para ona gökten zembille inmiyor. Zaten vicdanlı bir bayan hep ona bırakmaz hesabı.
hakediyorsa gözüme gelmez. haketmiyorsa sadece alalade çıkmışsak alman usulü
bu da iyiymiş :)
ben malesef gururuma yediremiyorum :) alman usulü olsun diyorum ikna ediyorum :)
haklısın ama sen istediğin de erkek olan kabul etmemeli biz böyle gördük
kabul ettiriyorum ben :)
Ben hep ödettirmem ya kendimde öderim ama bana kal öde demesin ben ben odiycem derim olur biter karşılıklı bugun o yarın ben insanları kullanmayı sevmem
Ödemek isterse öder özel bir durum olmadığı sürece, yok öyle kasıntı ilişki, yok erkeğin işidir yok ödetilmez gibi düşünen genç bay ve bayanlar, yanlışsınız. Ha bide tekrar belirteyim, eğer isterse...
Kesinlikle olmaz. Kulturume ters. hayatimda bir defa oldu oda kuzenimdi ogrenciydim o zaman. o once davrandi verdi parayi o esnada garsonun suratima bakisini unutamam.
akraba neyse de sevgiliye ödetmek nedir ya erkek olan hesap ödetmez.
bence ödetsinler de erkek olmanın zorluklarını da anlamış olalım :D dfgntrhmjl
Erkeklerin hesap ödemesi bir nebi bayanların gözünde centilmenlik ve saygınlıktır erkeğin gözünde ise akşam eve döndüklerinde mutlaka bir yerden konusunu açmasıdır para hakkında tabi bu konu
Hayır tabikide…
Birde sen daha dün yok ben zenginim aşkık olamam fakirler ölsün filan diyodun şimdi 2 kuruşun hesabınımı yapıyon?:)
beni tanımıyorsun bu yüzden yorum yapma bence
Tanımıyorumda dün neler yazdıgını gayet iyi biliyorum o yüzden bence sen fazla konuşma. burada soru sorucam diye tamamen karektersiz bir insan olmuşsun 1 saat önce öyleken 1 saat sonra böylesin enterasan :))
sen haddini bil önce karaktersiz olan sensin böyle yazarak bu siteyide senin gibi cahiller yüzünden sadece eğlence amaçlı kullanıyorum beni bilen biliyor zaten sen bilmesen kaç yazar.
Anladımki eglenmek için başkalarının duygularını bile kırmaktan çekinmeyen birisin yani sözümün arkasındayım tamamen KARAKTERSİZ bir insansın.
Bu arada buna cevap vermeki bende daha fazla konuşmiyim yoksa öyle olduguna sen bile inanırsın :)
hıhı ezik insan güle güle
ödetmem genelde ödemek isterse bir sefer ben bir sefer o öder. o kadar büyük bir problem değil sonuçta
tabi ki arada ödesin ama bence yine de ters bir durum
Ben ona öde diyemem kesinlikle ama o da ödemeye çalışırsa ödetmem sadece birlikte ödeyelim o zaman derim. Ortak ödemek en iyisi.
bazen bu da olabilir evet
Eger erkek dedigin adam ogrenciyse. Sonucta ailesinin yolladigi parayla seni dodari cikariyor bu kadar gaddar olmazsiniz. iste bu yuzden gelip gecicisiniz...
boş konuşma bence onu demek istemedik bizde
Pardon düşünce yaşı 0-14 kisiye mesaj attim
ben öderim ya problem değil.
gözlerine bakıp doyacaksam eğer...
bu soruyu sormuşsan zaten sen onla bir yere varamamıssındır bosver
İkimizde öderiz ben takılmam böyle şeylere ne yani param olmayınca dışarı çıkamayacakmıyız saçma geliyo bana
ne var ben eşimle çıktığımızda ödüyorum bazen bunun adamlıkla bir alakası yok
kadın teklif eder ısrar eder gönül koyar can sıkar.
ama erkek ADAM hesap ödetmez.
işte bu kadar kadın istese bile erkek olan kabul etmez
olması gereken ;)
Eğer ödemek için elini cebine dahi atmıyorsa o kızın niyeti bellidir. Eski çağda yaşamıyoruz, herkesin maddi geliri var.
sizinki can da bizimki patlıcan mı?
olabilir niye olmasın :P
Çiftler arası ortak ödeme taraftarıyım Erkek ödicek diye düşünmek gurur ve geri kafalılıktır
anca çok olağan üstü bir durum olması gerek ki ben yanımda ki dostuma bile ödetmem
işte bu helal olsun
kesinlikle odetmem sevgilim olmasa bile bir bayana odetmek bana ters
helal beeee tam benim kafadan :)
. d odemeyimi seversin
ya bak ben teklif ederim zaten ama o kabul ederse gözümden düşer nerde kaldı erkeklik
evet aynen oyle ister normal kiz aradasim olsun odetmem
helal olsun sana :)
Çalışıyorsa ve ben bayanım ödemem anlayışı varsa defederim.
bu da senin düşüncen :)
Kro kadınlardan haz etmem. Hem çalışacak, hem ödemeyecek, buna ben KRO derim.
peki
biz alman usulü yapıyoruz kavga etmiyoruz böylece barış içinde yaşamış oluyoruz
o da güzeldir eminim :)
bence hep erkek ödememeli ara sıra da olsa kızlar da ödemeli sonuçta o bizim bankamatiğimiz değil kimde para varsa o ödesin ilişkilerde paranın önemi olmamalı :))
babamın verdiği parayla hatuna artistik mi yapıcam sanki kendim kazanıyorum. arada ısmarlarız ama her şeyi ödetirse abbası erkenden yolcu etmek lazım gelir.
Alman usulu bnce herkes kendı yıyıp içtiğini ödemeli bn sevgilime pek hesap odettirmm. sevgilim diye her seyimi o karsılıyacak değil yaa. ha arada odemezmi oder ne kadar karsı cıksamda oder.
Tabi ki ödetmem ama sürekli benim ödemem den kaynaklanan bir vicdani sıkıntı olursa (karşı tarafta) onun için kolaylık sağlayabilirim.
ya kız tabi ki öder arada ama kız parası yiyen kabul eden erkeğim demesin
Simdik şöyle de bişi var. Diyelim ki sizinle 10 defa yemeğe çıktık ve hepsinde ben ödedim.(benim için hiç sıkıntı değil) burada bence sizin de vicdani olarak rahatsız olmanız gerekir. Ödesin demiyorum bakın. Bu duyarlılığı görmek isterim.(örnekten dolayı kizmamışsnzdr umarım :-))
bak en iyi cevaba bakarmısın düşüncemi yazdım oraya
Anladım.
hıc bır zaman kıza hesabı sen ode gıbı bısey soylemem odemek ıstersede anlayısla karsılarım odeyebılır :)
kız ödemek istediğinde kabul eden de bana ters geliyor işte
çalışıcam çalışıcam diyip erkeğin başının etini yiyen iş hesap ödemeye geldiğinde erkeğin eline bakan kızda bana ters geliyor :)
onlar da ters evet ama olaya para olarak bakma erkeklik olarak bak zaten kendini bilen bir kadın ödemek ister
erkeklık ıle ne alakası var durumun anlamadım ıllakı erkegınmı odemesı gerekıyor?
Sevgilimle ortak hesabımız var. istyen sitedgi kadar harcıyor ordan oduyoruz...
Onun babası kolay kazanmiyo beraber öderik para mevzusu bile saçma :D
Erkek ödemeli ama parasıda yoksa çok üstelenmemeli onun yanında arada kız tarafı küçük jestler yapabilir tatlı dondurma gibi :D
Aynen erkek adam sevdiği kıza para ödetmez. Ödetirse bir anormallik var demektir. sömürmek gibi
sağol nefes02 Allah razı olsun bu sitede adam yokmuş onu gördük.
Köprüyü geçene kadar hacııı :D
zaten köprüyü geçersek ikimizin de ortak kesesi olmuş olacak :)
bu da iyiymiş :)
tabi ki ;)
3 yılda 2 kere ödedi oda biri beni seviyorsan dedi diğerinde ölümü gör dedi
helal olsun kıza da sana da arada tabi ki kızda öder sorun değil ama sürekli kzıın parasını yiyen adam olamaz ya
Allah affetsin çok kandirdim o ismarlicak die oturup yiyorduk kasaya hemen ben oduyordum trip atiodu ama olsun
ne diyim ki şu en iyi cevaba sataşan asalaklara biraz erkeklik dersi vermelisin yazık onlara.
Boşver 5 parmağın 5i bir değil :)
evet haklısın :)
Erkekligi birakip kivirsin para takalim ama ciddi uzun iliskisi varsa olabilir
peki teşekkürler
Erkek ödemeli.. Kizda ufak hediyelerle jestler yapmali..
işte bu ama bu sitede çok gereksiz olduğundan herşye muhalefet oluyorlar
Ya çok var öyle gerçekte ortak ödenmesi gerektiğini düşünen veya kiza yikan dangozlar.. Ama çok çirkin bence ödemede yarisini cikar ver ne demek yaaa. Cuzdandaki bozuk paraya bakar o hesap 30 mu tuttu çocukta bir 20 bir 50lira varsa samimyete gore derim yani 10u ben vereym diye ama sürekli sürekli ortak odenmez yani
kesinlikle gururu olan kızın parasını kaul etmez kız zaten ona hediye alır filan karşılığını verir bir şekilde
Asla bole birsey olamaz bir bayan benim yanimdayken elini cuzdanina atamaz kizarim kalbinide kirarim
helal olsun erkek budur işte :)
Teşekkür ederim. ... bir mekanda cidden yanindaki bayan a hesap odeten erkek var mı varsada nasil bir erkek o anlamdim
var tabi ki olmaz mı
Erkek olmak ayri adam olmak ayri arasinda ince bir cizgi var... oda sanaa mi denk delmis kardesim :))
valla denk gelmiş kardeşim şans işte neyse bir kere oldu zaten Allah korusun böyle asalaklardan
Sans degilde Amorti vurmus sana resmen neyse kardesim inşallah cikmaz karsina bole karekter siz kisiler
amin kardeşim Allah hepimizin gönlüne göre çıkartsın
Amin teşekkürler kardesim
ödetmek değilde. ödemek isterse memnun olurum valla ne yalan söyliyim. :D..
soranın yorumları okudumda. eğer hesabı sürekli sen ödüyorsan sıkıntı sendedir. emin ol. fiziki sıkıntı vardır
bende bir sıkıntı yok şükür ben teklif ediyorum karşı taraf hemen kabul ediyor adam değiller yani
açıkçası neden erkeğe böyle bir yük yükleme isteğindesiniz anlamıyorum. Tamam erkek ödemeli ama bunu illa yapacak diye bir şey olmamalı bence
neyse anlamadıysan boşver bizim adetlerimiz böyle napalım
:).. benim karşıma çıkma yine üzülürsün o zaman :D:D
aman çıkma çıkma yeter artık mutlu olmak istiyorum ben :(
Ben seni anladım :) Ne istediğini. Neyi nasıl düşündüğünü.
Yanımda ki bayansa hesap ödetmem.. Fıtratıma aykırı benim:D
doğru olan da bu zaten
ben sevgilide olsa arkadaşda olsa ödetmedim bu güne kadar
helal olsun ne diyim.
erkek banka değildir ki. yani mesele beraber geçirilen vakittir. hesap ı bu kadar önemsemeli.
banka olarak değil ben ailemden böyle gördüm kadın hesap ödemez.
paran varsa sıkıntı yok ama yoksa o öder zaten baktım parası olduğu hale öddemiyor kıçına tekmeyi koyarım neden mi beni sevmemiş paraya pula tapan materyalist bir kız derim evlenilmez öyle kızlaa
en iyisi alman usulu herkes kendi yemegini ödesin yok kiz illa ben ödeyecem diyorsa daha bir makbule gecer
peki kız ödeyince hesabı hiç mi dokunmuyor sana?
hayat musterek
ödetmem ben şahsen. Ama Fakat lakin elini cebine atsa iyi olur. Onu görmem gerekiyor. Valla olmaz yok ya öyle şey mi olur derim. O duyguyu tatmalıyım
evet bazı asalak erkekler kadın parası yemeyi sevdikleri için saçma sapan konuşuyor ama erkek olan ödetmez kadın istese de ödetmez
alışık olmadığım bir durumdur. zira çoğunlukla ben öderim. ama illa ödetmem diye de bir kuralım yoktur.
peki
Eğerki herşeyimi paylaşacak duruma gelirsem birlikte olduğumuzda cüzdanım onda kalır bütün herşeyi o halleder :)
helal olsun :)
Yok ya ögrenci insaniz bir birimiz bir birimiz öduyoz alincak birsey yok yani :)
tabiki hayır ama erkekten erkeğedeğişir ben olsam bulasık yıkıycagımı bilsem yinede ödedtirmem
Sevgilim olsun gerekirse ben oderim erkegimin hesabini 😏😏😏😏
cokk ayip kizda odemeli ama erkek engel olmali yoksa bence hersey ortak olmali
Yok öyle bir dünya öderim ben. Ödemesini asla kabul edemem kadınlık gururuma yediremem.
Benim yanımda kimse hesap ödeyemez kız ya da erkek farketmez ;)
bencede böyle olmalı zaten biz de aileden böyle gördük erkek olan kadına para ödetmez.
oderse iki kati yerim :) yapmam oyle birsey yapmis olanwarmidir onuda bilmiyom :)
arkadaşım en iyi cevaba sataşan asalaklara bir bak derim :)
ödetmem param yoksa bir şekilde hissettirir yemeğe falan çıkarmam. param olduğu günlerin suyumu çıktı bre.
yok canım sevgilimse zaten numaram vardır onda nerde hesap ödeyecekse bir alo der bana gider öderim çünkü kadın erkek eşitliği bunu gerektirir
Ben çok odettim hesabı sevgilim değildi ama ev arkadaşımdi o hesabı ödüyordu ben başka şeyi
aranızda anlaşıyorsanız sorun yok tabi ki de
Bütün hesabı ben ödeyecek olsaydım aylık 10bin lira gelirim olmasi gerekirdi birlikte cok fazla şey yapardık
doğru haklısın
Baldırları güzelse asla ödetmem. ama gevşek ve çirkinse ödesin ırıspı.
ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ne ohası?
siz de aynı şeyi yapmıyor musunuz?
erkeğin tipi güzelse her şeyine katlanırsınız, tip sıradansa ağzıyla kuş tutsa yaranamaz size.
evet öğrenciysem kendi yediğini öder alman hesabı.
neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz siz?
hiçbirşeyi arkadaşım soru sordum cevap verdin teşekkürler