• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler sevgilinize "Hesap" ödetir misiniz ? (Sayfa 2)

romantikız
romantikız Takip Et
Xper 6 Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Erkekler sevgilinize "Hesap" ödetir misiniz ?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

67

Cevap

252

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • jelibonnnnn
    jelibonnnnn Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 48%
    +1 yıl

    hesabı ödetmeyen erkek tercihen tabii ki bunun karakterle kadınlıkla yok cartla curtla alakası yok bence

    0
    0 Yorumla
  • kumralfirstlady
    kumralfirstlady Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 47%
    +1 yıl

    Sonuçta erkek de süper kahraman değil. Para ona gökten zembille inmiyor. Zaten vicdanlı bir bayan hep ona bırakmaz hesabı.

    0
    0 Yorumla
  • lucasyekatarina
    lucasyekatarina Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    hakediyorsa gözüme gelmez. haketmiyorsa sadece alalade çıkmışsak alman usulü

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bu da iyiymiş :)

      Yorumla
  • ruveyda67
    ruveyda67 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 31%
    +1 yıl

    ben malesef gururuma yediremiyorum :) alman usulü olsun diyorum ikna ediyorum :)

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      haklısın ama sen istediğin de erkek olan kabul etmemeli biz böyle gördük

      Yorumla
    • ruveyda67
      ruveyda67
      +1 yıl

      kabul ettiriyorum ben :)

      Yorumla
  • xgülsümxx
    xgülsümxx Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben hep ödettirmem ya kendimde öderim ama bana kal öde demesin ben ben odiycem derim olur biter karşılıklı bugun o yarın ben insanları kullanmayı sevmem

    0
    0 Yorumla
  • sırdanadam
    sırdanadam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Ödemek isterse öder özel bir durum olmadığı sürece, yok öyle kasıntı ilişki, yok erkeğin işidir yok ödetilmez gibi düşünen genç bay ve bayanlar, yanlışsınız. Ha bide tekrar belirteyim, eğer isterse...

    0
    0 Yorumla
  • forensicscience
    forensicscience Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kesinlikle olmaz. Kulturume ters. hayatimda bir defa oldu oda kuzenimdi ogrenciydim o zaman. o once davrandi verdi parayi o esnada garsonun suratima bakisini unutamam.

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      akraba neyse de sevgiliye ödetmek nedir ya erkek olan hesap ödetmez.

      Yorumla
  • Tuzak
    Tuzak Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    bence ödetsinler de erkek olmanın zorluklarını da anlamış olalım :D dfgntrhmjl

    1
    0 Yorumla
  • Jhonnie0
    Jhonnie0 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkeklerin hesap ödemesi bir nebi bayanların gözünde centilmenlik ve saygınlıktır erkeğin gözünde ise akşam eve döndüklerinde mutlaka bir yerden konusunu açmasıdır para hakkında tabi bu konu

    0
    0 Yorumla
  • Cannx
    Cannx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayır tabikide…

    Birde sen daha dün yok ben zenginim aşkık olamam fakirler ölsün filan diyodun şimdi 2 kuruşun hesabınımı yapıyon?:)

    0
    5 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      beni tanımıyorsun bu yüzden yorum yapma bence

      Yorumla
    • Cannx
      Cannx
      +1 yıl

      Tanımıyorumda dün neler yazdıgını gayet iyi biliyorum o yüzden bence sen fazla konuşma. burada soru sorucam diye tamamen karektersiz bir insan olmuşsun 1 saat önce öyleken 1 saat sonra böylesin enterasan :))

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      sen haddini bil önce karaktersiz olan sensin böyle yazarak bu siteyide senin gibi cahiller yüzünden sadece eğlence amaçlı kullanıyorum beni bilen biliyor zaten sen bilmesen kaç yazar.

      Yorumla
    • Cannx
      Cannx
      +1 yıl

      Anladımki eglenmek için başkalarının duygularını bile kırmaktan çekinmeyen birisin yani sözümün arkasındayım tamamen KARAKTERSİZ bir insansın.

      Bu arada buna cevap vermeki bende daha fazla konuşmiyim yoksa öyle olduguna sen bile inanırsın :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      hıhı ezik insan güle güle

      Yorumla
  • tncdmrl
    tncdmrl Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    ödetmem genelde ödemek isterse bir sefer ben bir sefer o öder. o kadar büyük bir problem değil sonuçta

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      tabi ki arada ödesin ama bence yine de ters bir durum

      Yorumla
  • Göktürk41
    Göktürk41 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben ona öde diyemem kesinlikle ama o da ödemeye çalışırsa ödetmem sadece birlikte ödeyelim o zaman derim. Ortak ödemek en iyisi.

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bazen bu da olabilir evet

      Yorumla
  • addict95
    addict95 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Eger erkek dedigin adam ogrenciyse. Sonucta ailesinin yolladigi parayla seni dodari cikariyor bu kadar gaddar olmazsiniz. iste bu yuzden gelip gecicisiniz...

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      boş konuşma bence onu demek istemedik bizde

      Yorumla
    • addict95
      addict95
      +1 yıl

      Pardon düşünce yaşı 0-14 kisiye mesaj attim

      Yorumla
  • gamZEDE
    gamZEDE Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    ben öderim ya problem değil.
    gözlerine bakıp doyacaksam eğer...

    2
    0 Yorumla
  • siyahlasalar
    siyahlasalar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    bu soruyu sormuşsan zaten sen onla bir yere varamamıssındır bosver

    0
    0 Yorumla
  • SoStiff
    SoStiff Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    İkimizde öderiz ben takılmam böyle şeylere ne yani param olmayınca dışarı çıkamayacakmıyız saçma geliyo bana

    0
    0 Yorumla
  • gözdemert26
    gözdemert26 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    ne var ben eşimle çıktığımızda ödüyorum bazen bunun adamlıkla bir alakası yok

    0
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    kadın teklif eder ısrar eder gönül koyar can sıkar.

    ama erkek ADAM hesap ödetmez.

    1
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      işte bu kadar kadın istese bile erkek olan kabul etmez

      Yorumla
    • majestetuncay
      majestetuncay
      +1 yıl

      olması gereken ;)

      Yorumla
  • muhendisozi
    muhendisozi Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Eğer ödemek için elini cebine dahi atmıyorsa o kızın niyeti bellidir. Eski çağda yaşamıyoruz, herkesin maddi geliri var.

    1
    0 Yorumla
  • crazyymann34
    crazyymann34 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl

    sizinki can da bizimki patlıcan mı?
    olabilir niye olmasın :P

    0
    0 Yorumla
  • kripton94
    kripton94 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Çiftler arası ortak ödeme taraftarıyım Erkek ödicek diye düşünmek gurur ve geri kafalılıktır

    0
    0 Yorumla
  • Shateiel
    Shateiel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    anca çok olağan üstü bir durum olması gerek ki ben yanımda ki dostuma bile ödetmem

    1
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      işte bu helal olsun

      Yorumla
  • Lunactis
    Lunactis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    kesinlikle odetmem sevgilim olmasa bile bir bayana odetmek bana ters

    0
    5 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal beeee tam benim kafadan :)

      Yorumla
    • Lunactis
      Lunactis
      +1 yıl

      . d odemeyimi seversin

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ya bak ben teklif ederim zaten ama o kabul ederse gözümden düşer nerde kaldı erkeklik

      Yorumla
    • Lunactis
      Lunactis
      +1 yıl

      evet aynen oyle ister normal kiz aradasim olsun odetmem

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun sana :)

      Yorumla
  • aphrodisiac48
    aphrodisiac48 Takip Et
    Bilge Yaş: 49
    +1 yıl

    Çalışıyorsa ve ben bayanım ödemem anlayışı varsa defederim.

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bu da senin düşüncen :)

      Yorumla
    • aphrodisiac48
      aphrodisiac48
      +1 yıl

      Kro kadınlardan haz etmem. Hem çalışacak, hem ödemeyecek, buna ben KRO derim.

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • david_jones
    david_jones Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    biz alman usulü yapıyoruz kavga etmiyoruz böylece barış içinde yaşamış oluyoruz

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      o da güzeldir eminim :)

      Yorumla
  • heath_00
    heath_00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    bence hep erkek ödememeli ara sıra da olsa kızlar da ödemeli sonuçta o bizim bankamatiğimiz değil kimde para varsa o ödesin ilişkilerde paranın önemi olmamalı :))

    0
    0 Yorumla
  • ironclad
    ironclad Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    babamın verdiği parayla hatuna artistik mi yapıcam sanki kendim kazanıyorum. arada ısmarlarız ama her şeyi ödetirse abbası erkenden yolcu etmek lazım gelir.

    0
    0 Yorumla
  • Oppaaaa
    Oppaaaa Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Alman usulu bnce herkes kendı yıyıp içtiğini ödemeli bn sevgilime pek hesap odettirmm. sevgilim diye her seyimi o karsılıyacak değil yaa. ha arada odemezmi oder ne kadar karsı cıksamda oder.

    0
    0 Yorumla
  • doğan57
    doğan57 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Tabi ki ödetmem ama sürekli benim ödemem den kaynaklanan bir vicdani sıkıntı olursa (karşı tarafta) onun için kolaylık sağlayabilirim.

    0
    4 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ya kız tabi ki öder arada ama kız parası yiyen kabul eden erkeğim demesin

      Yorumla
    • doğan57
      doğan57
      +1 yıl

      Simdik şöyle de bişi var. Diyelim ki sizinle 10 defa yemeğe çıktık ve hepsinde ben ödedim.(benim için hiç sıkıntı değil) burada bence sizin de vicdani olarak rahatsız olmanız gerekir. Ödesin demiyorum bakın. Bu duyarlılığı görmek isterim.(örnekten dolayı kizmamışsnzdr umarım :-))

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bak en iyi cevaba bakarmısın düşüncemi yazdım oraya

      Yorumla
    • doğan57
      doğan57
      +1 yıl

      Anladım.

      Yorumla
  • Deadra
    Deadra Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    hıc bır zaman kıza hesabı sen ode gıbı bısey soylemem odemek ıstersede anlayısla karsılarım odeyebılır :)

    0
    4 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      kız ödemek istediğinde kabul eden de bana ters geliyor işte

      Yorumla
    • Deadra
      Deadra
      +1 yıl

      çalışıcam çalışıcam diyip erkeğin başının etini yiyen iş hesap ödemeye geldiğinde erkeğin eline bakan kızda bana ters geliyor :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      onlar da ters evet ama olaya para olarak bakma erkeklik olarak bak zaten kendini bilen bir kadın ödemek ister

      Yorumla
    • Deadra
      Deadra
      +1 yıl

      erkeklık ıle ne alakası var durumun anlamadım ıllakı erkegınmı odemesı gerekıyor?

      Yorumla
  • Damat_
    Damat_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Sevgilimle ortak hesabımız var. istyen sitedgi kadar harcıyor ordan oduyoruz...

    0
    0 Yorumla
  • EzgiHD
    EzgiHD Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Onun babası kolay kazanmiyo beraber öderik para mevzusu bile saçma :D

    0
    0 Yorumla
  • BaTu11
    BaTu11 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Erkek ödemeli ama parasıda yoksa çok üstelenmemeli onun yanında arada kız tarafı küçük jestler yapabilir tatlı dondurma gibi :D

    1
    0 Yorumla
  • nefes02
    nefes02 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Aynen erkek adam sevdiği kıza para ödetmez. Ödetirse bir anormallik var demektir. sömürmek gibi

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      sağol nefes02 Allah razı olsun bu sitede adam yokmuş onu gördük.

      Yorumla
  • Egenon
    Egenon Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Köprüyü geçene kadar hacııı :D
    zaten köprüyü geçersek ikimizin de ortak kesesi olmuş olacak :)

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bu da iyiymiş :)

      Yorumla
    • Egenon
      Egenon
      +1 yıl

      tabi ki ;)

      Yorumla
  • omrum1993
    omrum1993 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 318 cevap paylaştı.

    3 yılda 2 kere ödedi oda biri beni seviyorsan dedi diğerinde ölümü gör dedi

    0
    5 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun kıza da sana da arada tabi ki kızda öder sorun değil ama sürekli kzıın parasını yiyen adam olamaz ya

      Yorumla
    • omrum1993
      omrum1993
      +1 yıl

      Allah affetsin çok kandirdim o ismarlicak die oturup yiyorduk kasaya hemen ben oduyordum trip atiodu ama olsun

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ne diyim ki şu en iyi cevaba sataşan asalaklara biraz erkeklik dersi vermelisin yazık onlara.

      Yorumla
    • omrum1993
      omrum1993
      +1 yıl

      Boşver 5 parmağın 5i bir değil :)

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      evet haklısın :)

      Yorumla
  • cCasanowa
    cCasanowa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Erkekligi birakip kivirsin para takalim ama ciddi uzun iliskisi varsa olabilir

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki teşekkürler

      Yorumla
  • betulcihangir
    betulcihangir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkek ödemeli.. Kizda ufak hediyelerle jestler yapmali..

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      işte bu ama bu sitede çok gereksiz olduğundan herşye muhalefet oluyorlar

      Yorumla
    • betulcihangir
      betulcihangir
      +1 yıl

      Ya çok var öyle gerçekte ortak ödenmesi gerektiğini düşünen veya kiza yikan dangozlar.. Ama çok çirkin bence ödemede yarisini cikar ver ne demek yaaa. Cuzdandaki bozuk paraya bakar o hesap 30 mu tuttu çocukta bir 20 bir 50lira varsa samimyete gore derim yani 10u ben vereym diye ama sürekli sürekli ortak odenmez yani

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      kesinlikle gururu olan kızın parasını kaul etmez kız zaten ona hediye alır filan karşılığını verir bir şekilde

      Yorumla
  • lopuss
    lopuss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Asla bole birsey olamaz bir bayan benim yanimdayken elini cuzdanina atamaz kizarim kalbinide kirarim

    1
    8 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun erkek budur işte :)

      Yorumla
    • lopuss
      lopuss
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. ... bir mekanda cidden yanindaki bayan a hesap odeten erkek var mı varsada nasil bir erkek o anlamdim

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      var tabi ki olmaz mı

      Yorumla
    • lopuss
      lopuss
      +1 yıl

      Erkek olmak ayri adam olmak ayri arasinda ince bir cizgi var... oda sanaa mi denk delmis kardesim :))

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      valla denk gelmiş kardeşim şans işte neyse bir kere oldu zaten Allah korusun böyle asalaklardan

      Yorumla
    • lopuss
      lopuss
      +1 yıl

      Sans degilde Amorti vurmus sana resmen neyse kardesim inşallah cikmaz karsina bole karekter siz kisiler

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      amin kardeşim Allah hepimizin gönlüne göre çıkartsın

      Yorumla
    • lopuss
      lopuss
      +1 yıl

      Amin teşekkürler kardesim

      Yorumla
  • xdnzkgn
    xdnzkgn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    ödetmek değilde. ödemek isterse memnun olurum valla ne yalan söyliyim. :D..

    0
    7 Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      soranın yorumları okudumda. eğer hesabı sürekli sen ödüyorsan sıkıntı sendedir. emin ol. fiziki sıkıntı vardır

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bende bir sıkıntı yok şükür ben teklif ediyorum karşı taraf hemen kabul ediyor adam değiller yani

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      açıkçası neden erkeğe böyle bir yük yükleme isteğindesiniz anlamıyorum. Tamam erkek ödemeli ama bunu illa yapacak diye bir şey olmamalı bence

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      neyse anlamadıysan boşver bizim adetlerimiz böyle napalım

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      :).. benim karşıma çıkma yine üzülürsün o zaman :D:D

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      aman çıkma çıkma yeter artık mutlu olmak istiyorum ben :(

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      Ben seni anladım :) Ne istediğini. Neyi nasıl düşündüğünü.

      Yorumla
  • kochaliI
    kochaliI Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 613 cevap paylaştı.

    Yanımda ki bayansa hesap ödetmem.. Fıtratıma aykırı benim:D

    1
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      doğru olan da bu zaten

      Yorumla
  • ıMıkıFareI
    ıMıkıFareI Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 435 cevap paylaştı.

    ben sevgilide olsa arkadaşda olsa ödetmedim bu güne kadar

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun ne diyim.

      Yorumla
  • mellezz
    mellezz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    erkek banka değildir ki. yani mesele beraber geçirilen vakittir. hesap ı bu kadar önemsemeli.

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      banka olarak değil ben ailemden böyle gördüm kadın hesap ödemez.

      Yorumla
  • static2
    static2 Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 337 cevap paylaştı.

    paran varsa sıkıntı yok ama yoksa o öder zaten baktım parası olduğu hale öddemiyor kıçına tekmeyi koyarım neden mi beni sevmemiş paraya pula tapan materyalist bir kız derim evlenilmez öyle kızlaa

    0
    0 Yorumla
  • lazimsorasin
    lazimsorasin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    en iyisi alman usulu herkes kendi yemegini ödesin yok kiz illa ben ödeyecem diyorsa daha bir makbule gecer

    0
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki kız ödeyince hesabı hiç mi dokunmuyor sana?

      Yorumla
    • lazimsorasin
      lazimsorasin
      +1 yıl

      hayat musterek

      Yorumla
  • nrozorhan
    nrozorhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    ödetmem ben şahsen. Ama Fakat lakin elini cebine atsa iyi olur. Onu görmem gerekiyor. Valla olmaz yok ya öyle şey mi olur derim. O duyguyu tatmalıyım

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      evet bazı asalak erkekler kadın parası yemeyi sevdikleri için saçma sapan konuşuyor ama erkek olan ödetmez kadın istese de ödetmez

      Yorumla
  • fenomen82
    fenomen82 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    alışık olmadığım bir durumdur. zira çoğunlukla ben öderim. ama illa ödetmem diye de bir kuralım yoktur.

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      peki

      Yorumla
  • Slytherin
    Slytherin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Eğerki herşeyimi paylaşacak duruma gelirsem birlikte olduğumuzda cüzdanım onda kalır bütün herşeyi o halleder :)

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      helal olsun :)

      Yorumla
  • eglencekolik
    eglencekolik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yok ya ögrenci insaniz bir birimiz bir birimiz öduyoz alincak birsey yok yani :)

    0
    0 Yorumla
  • Bakumdi
    Bakumdi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    tabiki hayır ama erkekten erkeğedeğişir ben olsam bulasık yıkıycagımı bilsem yinede ödedtirmem

    0
    0 Yorumla
  • ananben
    ananben Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevgilim olsun gerekirse ben oderim erkegimin hesabini 😏😏😏😏

    2
    0 Yorumla
  • queen_20
    queen_20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    cokk ayip kizda odemeli ama erkek engel olmali yoksa bence hersey ortak olmali

    0
    0 Yorumla
  • Elaoztrk
    Elaoztrk Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Yok öyle bir dünya öderim ben. Ödemesini asla kabul edemem kadınlık gururuma yediremem.

    0
    0 Yorumla
  • forfuckssake
    forfuckssake Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Benim yanımda kimse hesap ödeyemez kız ya da erkek farketmez ;)

    1
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      bencede böyle olmalı zaten biz de aileden böyle gördük erkek olan kadına para ödetmez.

      Yorumla
  • muhammet3434
    muhammet3434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    oderse iki kati yerim :) yapmam oyle birsey yapmis olanwarmidir onuda bilmiyom :)

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      arkadaşım en iyi cevaba sataşan asalaklara bir bak derim :)

      Yorumla
  • Fentanyl
    Fentanyl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    ödetmem param yoksa bir şekilde hissettirir yemeğe falan çıkarmam. param olduğu günlerin suyumu çıktı bre.

    0
    0 Yorumla
  • karamaça
    karamaça Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    yok canım sevgilimse zaten numaram vardır onda nerde hesap ödeyecekse bir alo der bana gider öderim çünkü kadın erkek eşitliği bunu gerektirir

    1
    0 Yorumla
  • ioriYagami
    ioriYagami Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ben çok odettim hesabı sevgilim değildi ama ev arkadaşımdi o hesabı ödüyordu ben başka şeyi

    0
    3 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      aranızda anlaşıyorsanız sorun yok tabi ki de

      Yorumla
    • ioriYagami
      ioriYagami
      +1 yıl

      Bütün hesabı ben ödeyecek olsaydım aylık 10bin lira gelirim olmasi gerekirdi birlikte cok fazla şey yapardık

      Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      doğru haklısın

      Yorumla
  • baldır-seven
    baldır-seven Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Baldırları güzelse asla ödetmem. ama gevşek ve çirkinse ödesin ırıspı.

    1
    2 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      ohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Yorumla
    • baldır-seven
      baldır-seven
      +1 yıl

      ne ohası?
      siz de aynı şeyi yapmıyor musunuz?
      erkeğin tipi güzelse her şeyine katlanırsınız, tip sıradansa ağzıyla kuş tutsa yaranamaz size.

      Yorumla
  • RickyRose
    RickyRose Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    evet öğrenciysem kendi yediğini öder alman hesabı.
    neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz siz?

    0
    1 Yorumla
    • romantikız
      romantikız
      +1 yıl

      hiçbirşeyi arkadaşım soru sordum cevap verdin teşekkürler

      Yorumla
  • Devamını Gör (199)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler sevgilinize "Hesap" ödetir misiniz ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Beyler, sevgilinize hesap ödetir misiniz? 133 cevap verildi
Hesabı erkek ödemeli diyenlerden misiniz? 13 cevap verildi
Erkekler sevgililerinin kuaför masrafını ödemeli mi? 307 cevap verildi
Erkekler sevgililerinin kuaför masrafını ödemeli mi? 194 cevap verildi
Beyler, sevgiliniz yanınızdayken hesabı nasıl ödüyorsunuz ? 8 cevap verildi
Karşılıksiz para verir mi erkekler? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨