Çok yorgun hissediyorum kendimi psikolojik olarak kimseyle tartışmaya inatlaşmaya hatta konuşmaya mecalim yok yaşım 18?

içime kapanıyorum giderek sebebi sizce ne olabilir eskiden çok daha neşeliydim
Çok yorgun hissediyorum kendimi psikolojik olarak kimseyle tartışmaya inatlaşmaya hatta konuşmaya mecalim yok yaşım 18?
Cevapla