Daha 19 yaşında olmama rağmen herşeyden çok yoruldum bu yaşta bu kadar bunalıma girmek normal mi?

Pek güzel değilim fiziğimde pek iyi değil yüzümde sivilceler var sevgilim yok yıllardır arkadaşım yok sosyal hayatım sıfır derslerimde iyi değilim ailemle aram iyi değil sürekli evde oturuyorum bu yıl üniversiteye gidicem ailemden uzak olmak istiyorum babam izin vermiyor bavulumu hazırlayıp kaçasım geliyor daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum sadece içimi dökmek istedim teşekkürler
Daha 19 yaşında olmama rağmen herşeyden çok yoruldum bu yaşta bu kadar bunalıma girmek normal mi?
Daha 19 yaşında olmama rağmen herşeyden çok yoruldum bu yaşta bu kadar bunalıma girmek normal mi?
Cevapla