Pek güzel değilim fiziğimde pek iyi değil yüzümde sivilceler var sevgilim yok yıllardır arkadaşım yok sosyal hayatım sıfır derslerimde iyi değilim ailemle aram iyi değil sürekli evde oturuyorum bu yıl üniversiteye gidicem ailemden uzak olmak istiyorum babam izin vermiyor bavulumu hazırlayıp kaçasım geliyor daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum sadece içimi dökmek istedim teşekkürler
Daha 19 yaşında olmama rağmen herşeyden çok yoruldum bu yaşta bu kadar bunalıma girmek normal mi?
ben kendime “daha ne gördüm ki?” diyorum ve dertlenmek, huzursuzlanmak için ayrıcalık tanımıyorum. Belki 10 yıl sonra çok daha beterlerini görücem ve şu zamanlarımı gözyaşlarımla anmak beni daha beter yorulacak. Hem bir söz vardır, “hayat 15 ila 25 arası sanıldığı kadar zor değildir” diye. Sıkma canını, aynaya bak, kendine bak ve “bu ifade bana hiç yakışmıyor” diyip kendini toparla.