24 yaşındayım konuştuğum kimse yok mutsuz ve yorgun hissediyorum?

Hem aşk hem arkadaşlık konusunda kazık yemek çok yordu sanırım
24 yaşındayım konuştuğum kimse yok mutsuz ve yorgun hissediyorum?
Cevapla