Facemi açık unuttum babam girdi bütün mesajlarımı okudu terbiyesizlik değilmi bu?

ne kadar sini oldum anlatamam kız arkadaşımla arkadaşlarımla yazdıgım bütün msjları okuması bni uyuz etti resmen çok sinirliyim çooookk
Güncellemeler
+1 yıl
böyle bişe sizin başınıza gelse ne hissederdiniz?
Facemi açık unuttum babam girdi bütün mesajlarımı okudu terbiyesizlik değilmi bu?
Cevapla