Aşırı sinirliyim bazen durduk yere sinir patlaması yaşıyorum?

aşırı sinirliyim bazen durduk yere sinir patlaması yaşıyorum etrafımdakilere tüm sinir olduğum hallerini yüzlerine birden söylüyorum. nefret ettiğim yönlerini ya da lakaplar takıyorum gerçekten normal bir bayanın yapmayacağı seyler bunlar ama herkes alışmış artık bana, bir çok kişiyle arkadaşlığımı bu yüzden bitirdim ve dost diyebilecek derdimi anlatacak kimsem yok herkes çıkarcı ama bende güvenebileceğim birini istiyorum sevgili harici birini.
Not: sevgilimde sağolsun terketti beni çok iyisin ama etrafındakileri hep baştan aşağı budayıp kendinden uzaklaştırıyosun dedi :S beynim döndü napsamda bu insanlara karşı çenemi kapayıp gerçek düşüncelerimi içimde saklasam hiç bilmeseler? gerçi bakışlarımla bile belli ederim ben heralde :(
Aşırı sinirliyim bazen durduk yere sinir patlaması yaşıyorum?
Cevapla