Mizofoni hastası olduğumu öğrendim. Sizce nasıl kurtulurum bu durumdan?

@Asil_Kadinnn in dediğine göre yani Bence'de yaptığı açıklama doğruysa bende bir mizofoni hastasıyım. Yemek yenilirken çıkan tak tak sesleri, ağız şapırdatarak yemek yiyen biri, parmağını kıtlatan kişiler, çatalla tabak çizen insanlar (farkında olmadan) ve tesbih çekme sesleri. Buna benzer çoğu ses beni o kadar gıcık ediyor ki. Bir an önce yalnız kalmak için ortamdan kaçıyorum. O kişiye de kin besliyorum dövesim geliyor. Sebebi de bu hastalıkmış. Nasıl kurtulurum ya. Çok saçma bir hastalık bu. Tv nin sesine bile katlanamıyorum.
Mizofoni hastası olduğumu öğrendim. Sizce nasıl kurtulurum bu durumdan?
Cevapla