Hastalık hastası olan var mı kafayı yicem artık böyle olmaktan?

Vücudumun her yerini bakın abartmıyorum başımdan ayağıma kadar her yerimi 1 günde 20 den fazla kontrol ediyorum sürekli elim vücudumda geziyorum hep kontrol ediyorum kitle var mı bir şey var mı diye ama her gün bakıyorum 20 30 belki daha fazla. Asla tatmin olmuyorum baktığım yere tekrar tekrar bir daha bakıyorum. Aynada bakıyorum otururken ayakta yatarken her şekilde bakıyorum. Her yerimden ultrason çektirdim , akciğer tomografisi bakıldı , kan değerlerim idrar tahlili endoskopi kolonoskopi gibi tahlilleri yaptırdım. Sadece 6 ayda bir rutin kontrole gitcem diyorum ultrason ile karnıma bakıyorlar mesela sonra aradan 2 hafta geçiyor ağrım oluyor başlıyorum senaryo yazmaya acaba kötü bir şey mi diye. 2 haftada 2 kere ultrason çektirdiğim bile oldu. Psikolojim çok kötü durumda. Şu an mesela göğsümün ortası ağrıyor bastırarak kontrol ediyorum daha da acıyor acaba akciğerde bir şey mi var diye düşünmeye başladım. Zaten nefes verirken ıslık sesi çıkıyordu bide bu eklenince kafayı yicek duruma geldim. Karnımda ağrıyor. Bugün diş etlerimde beyaz lekeler fark ettim korkuyorum. Yani hep vücudumda bir şeyler buluyorum ve bayılcak gibi oluyorum. Böyle olan var mı napcam ben yaaa saat kaç oldu hala kendimi kontrol ediyorum 🥹🥹🥹

Hastalık hastası olan var mı kafayı yicem artık böyle olmaktan?
Cevapla