Enayilik yani kimseyi kıramamak gibi sorunları nasıl kökten çözerim? Hayır diyememek ile alakası yok mevzunun. İşime gelmeyene hayır diyebiliyorum ama yapabileceğim basit bir şeye hemen tamam yapıcam diyorum. Bundan nasıl kurtulurum?
Enayilik yapmayı huy edinen bir insan bundan nasıl kurtulabilir?
İyi olmak enayilik değil aslında ancak değmeyen birine iyilik yapılıyorsa o kişi bunu hak etmemiştir. ve iyi insan iyidir değişmez iyilik yapmaktanda vazgeçmez artık yapmayacağım dese bile yine de yapar çünkü iyidir bu kişi.
Önceliğin kendin olmalı. Bu durumdan hoşnut değilsen neden devam ediyorsun ki? Yapmak istemediğin bir şeyi sırf karşı tarafı kırmamak için yapmak ne kadar doğru? Sana değer veren biriyse buna saygı duyar ve kırılmaz. Kırılıyorsa zaten hayatında ne işi var.
Kurtulmak neden, neden enayilik olarak kodluyorsun bu durumu sonuçta değer verdiğin birine yardım ediyorsun bu seni mutlu ediyorsa ve cevrende enayi görüşü alıyorsan, onlar benim hayatımda ve ben bunu isteyerek yapıyorum demeyi bileceksin...
Zamanım yok demelisin, ya da o kişiye de senin işine yariyacak bir şey iste inanki bidaha istemenin i sini duymazsın 😂😂😂 strateji yapman lazım Poker face!
Sert olmalı bence nereye kadar enayilik yapabilir ki, mesela ben saf sa*lak herşeye pozitif iyi yaklaşarak hayatımın içine sı*cmalarına müsade ettim ama yine yaranamaz daha fazlasını isterler bir hayır diyince de kötü olursun o yüzden sert olmak gerekiyor
Elijah Mikelson :D Bu guzel bir sey nicin kurtulmak istiyorsun ki? Enayilik degil, yardimseverlik. Bende sadece hayvanlara karşi olan bir duygu durumu.
Bundan şikayetçi olduğuna göre durumun farkındasın, eh bu da bir şey asdfgjhj biri bir şey yapmanı istediğinde hemen dönüt verme , bırak başka bir babayiğit üstlensin asfdhj
@Karrizmatik Allah allah sen çok muhabbet ehlisin gördük sabah ki sorularindan kadınlarla kafayı bozmussun saçma sapan ithamlar laf atmalar değilsem gelip cevap vermeseydin soruyu sen sormadin ayrıca muhatabim da degilsin
Kadınlar ile kafayı bozmadım da, düşünce ve ifade hürriyetine senin. saygin. yok. Yarası olan gocunur. Yazdiklarımın hepsini üzerine almak zorunda misin
@Karrizmatik soruna davet etmişsin icabet edip cevap verdik o zaman davet etmezsin bizde cevap vermeyiz aykırı bir soruymuski ters cevap almışsın ve tek tersleyen ben değildim okudum baktım çoğu hemcinsim sorularina ters cevaplar vermişti. Ayrıca saygiyida senden öğrenecek değilim kısa ve net
Kurtulamaz kurtulmaya çalıştığında çevresindekiler ona değiştiğini vs söyleyeceklerdir
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Her hıyarım var diyene tuzla koşma durumu. Kıymetin bilinmez hatta bir süre sonra görevin sanarlar nankörlük ya yapmasaydın olur. Yangında ilk vazgeçilen şey olursun. Bir anda yapmayı kesersen sen çok değiştin olur. Enayilik benim için bir yaşam şekli
yani aslında karşıdakiler enayi' durumda olmalı hatta soruyu bunun için sordunuz örnğin bu kadınlar niye bu kadar enayi her defasında kandırıyorum dolandırıyorum gibi soru bekledim :D