Öncelikle ben soruyu içimizdeki sınırsız şeyleri eyleme dökerken neden bu kadar bastırılmış şekilde oluyor olarak yorumladım. Bunun bir sürü sebebi var, en başında ben ruhumuzun ya da ruh demektense fikirlerimizin, soyut olarak hislerimizin diip devam edim 🤭 sürekli gerek toplumsal gerek dış etkenden bağımsız içgüdüsel olarak zaten sınırlandırılıyoruz. Hi bunları aşıp kendi benliğinle özgürce hareket edebilecek kadar sınırları yıkıp algıların dışına çıksan öhö öhö (kAdıqöy ergeNi, ayQırı gHenÇlik) bu seferde sevilemeyeceğini zannetmekten böyle yapılıyor olabilir (ki sevilemeyiz) 🤭🤭🤚🏻 öyle işte insanda sevgiye, ilgiye, kabul görülmeye falan aç.. o yüzden çEsAretsİz.. ve hayatı başkalarına göre yaşıyor falan falan (oooh çorba oldu ben bidaha da yarı ciddili görüş atarsam ii gclr 😡)
Bu ne mütüş bu ne mükemmel bu ne zeka kokan bir görüştür Yarabbel aleminnn.. Subhanallah ilk defa görenleer 😨😨😲😲 nokta koysan bile şiir giibii gelir ve sen bissürü cümleli yazı yazmışsın aralara ironi katıp baharatla tatlandırmışsın ben bunu nasıl çok süper görüş seçerim ay ksnin muhterem adminlerii bunu çerçevelettirip ksnin girişine asalım ki herkese mörnek olsuunn 😎😎😍😍🤩🤩🤗🤗🤗😳😳
Arka planıma koysam yeridir 21 senelik hayatımda ilk kez böyle uzun cümleler kurdum🤗🤗 ironisiz yazıyodum.. dedim Süveyda dur kimse hazır değil buna 🤗👈🏻 yaa 🙈🙈muTanDık
En İyi Cevaplar