Hiçbir şey mükemmel değildir. İnsanlar bunun farkına varıp yaşamalılar. Japonların çok güzel bir tabiri vardır " wabi sabi" kusurların doğal güzelliği oluşturduğu yaşam tarzıdır. O kadar doğru ki. Estetikle güzel olan yapma insanlar dolu etrafımızda. Doğal olup kusurlu olmak çok daha iyidir.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Hepimiz kendi kusurlarımızı örtecek kusursuz kişinin peşindeyiz. Halbuki iki kusurlu parça birbirini tamamlar. Kusursuz arayan eli boş kalır. Hepimiz kusurlarımız ile daha güzeliz ve en gerçek olanımız kusurunu bilen ve bunu saklamayandır.