Hayata doğru pencereden bakanlar mutlu olmanın yolunu bulurlar, peki sizin hayata baktığınız pencere doğru bir pencere mi?

Hayata doğru pencereden bakanlar mutlu olmanın yolunu bulurlar, peki sizin hayata baktığınız pencere doğru bir pencere mi?
Bakmak ve görmek çok farklı şeyler bence..

Çoğu insan baktığı halde göremez detayları fark edemez. gördüğünü sandığı şey onu yanıltır, belki de görmek istediği şeyi görmek adına bakar..
Gerçekleri fark etmek yerine kafasındaki görüntüye odaklanır
Sonunda hayal kırıklığı kaçınılmaz olur...

Her insanın hayata baktığı ve oradan hayallerini gördüğü bir pencere olmuştur hayatında ve dahası bazen o hayaller kanatır incitir insanı..
Hayata baktığı pencere nereye bakıyor ya da kendisi ne görmek istiyor gerçekten önemlisi nedir bunları keşfetmedikçe insan
sanırım mutlu olmayı beceremez.

Mutluluk küçük anlarda ve küçük detaylar da saklıdır..

Sizin hayata baktığınız pencere ne kadar doğru bir pencere sizce gördüğünüzden mutlu musunuz?
#DengesizBirAdam
Hayata doğru pencereden bakanlar mutlu olmanın yolunu bulurlar, peki sizin hayata baktığınız pencere doğru bir pencere mi?
Cevapla