En ufak şeye bile ağlıyorum güçsüz görünüyorum. Bunu nasıl atlatırım?

Biri bana kızsa ya da bir eleştiride bulunsa hemen ağlayasım geliyor zor tutuyorum... annesiz babasız büyüdüm birde beni seven olduğunu bilsemde içten içe beni kimse sevemez diye düşünüyorum. Bu ağlama durumunu nasıl çözerim ağlamamak içinne yapmalıyım bazı şeyleri boşvermem gerekiyor ama nasıl?
En ufak şeye bile ağlıyorum güçsüz görünüyorum. Bunu nasıl atlatırım?
Cevapla