Uzun süre çok güçlü kaldım. Ağlayıp rahatlamak istiyorum ama ağlayamıyorum. Ne yapmam gerekir?

Çok uzun süre güçlü kaldım. Üzgün olduğum anlarda ağlamak için uygun bir ortamım yoktu. Şu an içimde tuttuklarımı bırakmak istiyorum ama yapamıyorum. Nasıl ağlayabilirim
Uzun süre çok güçlü kaldım. Ağlayıp rahatlamak istiyorum ama ağlayamıyorum. Ne yapmam gerekir?
Cevapla