Oturdum kendi yıkılışımı izliyorum bu durumdan nasıl kurtulur?

Bir hayatım var, ama hayatımı kendi ellerimle yıkıyorum. Hiç bir şey yapmayarak, bütün gün yatarak telefona bağımlı hale geldim. Yapsamda bir şeyler zaten beceremiyorum hiç bir şey. Zaten yaşadığım eve ait değil ruhumda. İnsan hayallerini bile söylemekten çekindiği bor yere ait olabilir mi? Zaten herkese göre beceriksizin tekiyim ben o yüzden yapmama gerek yok ama ben böyle yaşamaktan sikildim her gün değişmeye çalışıyorum ama olmuyor sizce nasıl hayatımı baştan sıfırlayıp telefon bağımlılığından kurtulabilirim?
Oturdum kendi yıkılışımı izliyorum bu durumdan nasıl kurtulur?
Cevapla