İletişim becerim hiç yok nasıl geliştirebilirimm?

Biriyle konuşurken pek konuşamıyorum iletişimim çok zayıf, göz teması bile kuramıyorum, odaklanamiyorum, iki kelimeyi bir araya getiremiyorum ne yapmalıyım bu sorunu üzerimden atmak istiyorum biran önce
İletişim becerim hiç yok nasıl geliştirebilirimm?
Cevapla