Neden iletişim becerilerim bu kadar zayıf?

Kuzenimin kınası vardı bugün. Arkadaşımı götürdüm ve kuzenimle tatlı tatlı oynadılar. Arkadaşımı orada tanımayan insanlar bile sevdi ama ben zaten insanlar benle iletişim kurmadan hem iletişim kuramıyorum hem de güleryüzlü olsam bile ordaki insanlar bana mal mal baktı. Çirkinlikle mi iletişim becerisizliğimle mi yoksa başka bir şeyle mi ilgili?
Güncellemeler
+1 yıl
burada bile kimse soruma cevap vermedi. Sorusunu düzgün sormayan kişiler bile yanıt almışken:d
Neden iletişim becerilerim bu kadar zayıf?
Cevapla