Güncellemeler
+1 yıl
burada bile kimse soruma cevap vermedi. Sorusunu düzgün sormayan kişiler bile yanıt almışken:d
sana ilk tavsiyem roman oku
ikinci olarak da insanları gözlemle mesela kuzeninin kınasında arkadaşın gelince nasıl davrandı insanlarla neler konuştu hatta gün sonunda hatırladığın konuşmaları bi deftere bile yazabilirsin istersen ben de eskiden muhabbet edemiyodum insanlarla günaydın günaydın o kadardım bana psikoloğum bu gözlem işini tavsiye etmişti şimdi resmen muhabbet kralı oldum
Kitap okumakla alakası yok bu arada. Çok fazla kitap okuyorum. 3 dil biliyorum. Annem ben üzülünce söyledi ben otistikmişim ama geç fark edildiği için benden gizlenmiş.
Sağol ama
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?