Çok içime kapanık utangaç bir insanım ve kendimi çok ezik hissediyorum?

18 yaşındayım çok mutsuzum ve içine kapanık bir insanı bu yüzden insanlar hep benimle dalga geçti hatta bazen konuşamayan bile dedikleri oluyordu😥 yolda beni görüp de hal hatır soracak arkadaş sayım 5 i geçmez çok yalnız ve ezik hissediyorum kendimi aynı zaman da çokta çirkin derdimi anlatacak kimse olmadığı için buraya yazdım 😑
Çok içime kapanık utangaç bir insanım ve kendimi çok ezik hissediyorum?
Cevapla