İçimde yerli yersiz korkular oluyor dua ediyorum ama yine korkuyorum. Neyden korkuyorum onu da bilmiş değilim. Ne yapmam lazım?

Kaygı bozukluğu diye düşündüm ama nasıl geçer ki
İçimde yerli yersiz korkular oluyor dua ediyorum ama yine korkuyorum. Neyden korkuyorum onu da bilmiş değilim. Ne yapmam lazım?
Cevapla