Mantıklı dusunun ;)) lutfen. Bence zor bir soru. Insanın kişiligini bile ortaya cikarir
iki yüzlülük
yüzsüzlük
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mutlaka bir tercih yapmamı istiyorsan. Yüzsüzlüğü tercih ederim. İkinyüzlü davranarak insanların arkasından iş çevirmek, hainlik yapmaktansa kendi gururumu ezip tükürdüğümü yalarım daha iyi.
Ben senin yerinde olsam ufak ufak uzarım durmam pılımı pırrtımı toplar giderim
böyle sorumu olur?
boyle bir soru olur mu oruç basına vurmus :D
Cevap
13Cevap
iki yüzlü insanı kimse sevmez. sürekli yalan söyleyip ihanet edeceğime yüzsüz olur içimden geldiği gibi davranırım.
iki yüzlü olmak daha mantıklı yüzsüz insanlarda nefret ederim. iki yüzlü olurum en azından karizmam çizilmez
Yüzsüz olmayı tercih ederim.
Bir tane beni zor taşıyorum, diğeri ağır gelir.
cut.
yok dediğini çok iyi anladım.
Yine de yüzsüzlük daha iyidir, ben ikinci bir yüz kaldıramam.
çok mantıklı bir soru sormuşun aslında ama cevabı bilmiyorum. çünkü soruyu anlamadım :D
yüzsüzlük tabiki sevişmek istiorum derim direk mesela seks istiorum benden başka bir bok bekleme derim direk karşımdaki kıza mesla başka bir iş için bana bulaşma aşk falan yalan bende yani
İkiyüzlülük tabiki. Zaten günlük hayatta hepimizin az veya çok yaptığı bişey. Ama yüzsüzlük epey zor.
2 yüzlü olmayı tercih ederim en azından bir yüzüm sevilir.
İki yüzüm olacağına, hiç olmasın daha iyi lan.
İki yüzlü olmaktansa yüzsüz olmayı tercih ederim.
Menepoza girmeyi tercih ederddim
gerçekten zor soru olmuş zihnine saglık:)
İki yüzlü olurdum :)
İki yuzlu olup birini sevimli yapardim:))
İkisini de tercih etmezdim..
mecbur kalsaydım da gider intihar ederdim
hep açlıktan soruyosun dimi böyle soruları :))
hahaha :)) bence ikiside var :))
öyle olmaktansa ölmeyi yeğlerim.
Yüzsüz olmayı tercih ederdim
ki yuzluİ
ikiyüzlü olmak yüzsüz olmak şerefsiz olmak dır
Piskinlik.
C ) HİÇBİRİ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?