kaşsız olduktan sonra kahkülle kapatılır ya da kalemle çizerainmkendine ya da kaşın zaten gözüne çok yakınsa kaşsız olunca bir şey değişmez ama tek kaş. onun hiç bir türlü kurtuluşu yok
Çok arada kaldım. dhdjsjsj Erkekler tek kaş olsun ortasını keserdim, alırdım diyor, kızlara bakıyorsun kaşsız olayım kalemle cizerdim diyor.😂 İkiside çok mantıklı geldi bilemedim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
ikinci kaşsız seçenek
Tek kaş
muqq gif djdnsnd
ikisi de iyi değil ama kaşsızlığı seçerdim sanırım 😂
Anketi oylar mısın ve rica etsem sorumu beğenir misin?
Evet ikiside zor görüntü zaten o yüzden sordum 😂
oyladım da. off yanlışlıkla tek kaşı oyladım 😂
hiç kaşının olmaması kötü olur.. Ama tek kaşlı olursan onu düzeltme ve kesme şansın olur :) o yüzden tek kaşlı olmayı seçerdim :)
Mantıklı 👍
teşekkür ederim :) baksana kaşsız olmak dahada kötü görünüyor
Kaşsızlık diyorum kalemle çiziliyor en azından gerçek kaşın yerini tutmasa da
Tek kaş galiba, ortasını alabilirim sonuçta. Kaşsız olunca çözüm yok.
Böyle bir soru sormak nerden geldi aklına bug a girdim 🙃
kaşsız olduktan sonra kahkülle kapatılır ya da kalemle çizerainmkendine ya da kaşın zaten gözüne çok yakınsa kaşsız olunca bir şey değişmez ama tek kaş. onun hiç bir türlü kurtuluşu yok
çizersin kendine*
Çok arada kaldım. dhdjsjsj
Erkekler tek kaş olsun ortasını keserdim, alırdım diyor, kızlara bakıyorsun kaşsız olayım kalemle cizerdim diyor.😂 İkiside çok mantıklı geldi bilemedim.
makyajla sorun gider
Aynen öyle
Kaşlı seçerdim
Teşekkürler
Rica ederim
Her ıkısıde zor goruntu
Bir tanesini seçmek zorunda olsan hangisini seçerdin ve rica etsem sorumu beğenirmisin
Kaş lı olsun çaresı var cunku
Tek kaş iyidir olanı halledersin bi şekil de olmayanı yapmak daha zor 😉
Kaşsız olmaya ne gerek var o kaşların orta kısmını kalıcı olacak şekilde aldırabilirsiniz.
Annem gibisin soru böyle kanka seç birini
Tek kaşlı olmayı seçerim. Çünkü orta kısmını aldırırsam çift kaşlı olurum. Kaşsız olmaya gerek yok kine 🙃
Tek kaş daha iyi, kaşsız çok kötü
Tek kaş daha iyi düzenleyebilirsin
Kaşsız olmak daha mantıklı
Tek de olsa bi kaş olsun
Kaşsız olmak daha iyi
ilkokul cocugu sorsa bunu anlarim
Kassiz kalırım olmazsa kendim çizerimm
Kaşsız olmak diyorum
Tek kaşlı olup kaşımı aldırırım 😀
Her görünüş eşit ve simetrik olmalıdır.
İkiside kötü
Aynen
Tek kaslı olmak isterdim
Neden
Kaşsızlık gözümü yordu tek kaşlılık bence
Tek kaşlı olmak
Kaşsız olmak dksjs Üzerine kalemle çizerim
Kendi kaşlarımla mutluyum 😅
Recep İvedik in amcası bulduk 😂
Çizerdim vallaha
Hiç kaşsız olmak.
Tek kaşlı olmak.
kaşsız olsam ben
tek kaş kskj
Değişik ya
kaşsızz
İşsiz 😂
tek kaşlı olmak
Kaşlarım kalın ama düzelttiriyom
İkiside kötü
Tek kaşlı olmak
Tek kaşlı olmak
Kaş ekimi yaptırmak daha kolay
Recep recep
Kaşsız olmak
Tek kaş ım zaten
Tek kaş
Hiç olmamak
Kassız olmak😂😂