Eğer şu an nefes alabiliyorsam bunu bir kişiye ve kurduğum hayallere borçluyum. Ölmek istediğim her an geleceğimi hayal ederek isteğimi bastırıyor, rahatça uyuyabiliyorum. Siz peki? Hangi hayaliniz yaşatıyor sizi? Ya da hangi gerçek öldürüyor yavaş yavaş?
Bir insanı yaşatan hayaller, öldüren ise gerçeklerdir. Sizi hangisi öldürdü? hangisi yaşattı?
hiç bir gerçek beni acıtmaz öldürmez güçlendirir. hiç bir hayelde yaşatmaz. zira hayellere bağlı yaşamam. hayata tavrım net, asabi sinirli dediğim dedik. eyvallah etmem. misafir geldik kalkar giderim !