AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
198Cevap
benimde 5 yıllık kardeşim dostum dediğim arkadaş geçen haftalarda aramıştım onu sonra bir daha aramadım oda beni aramadı öbür kişiliksizleri saymıyorum zaten yani sıktırsınler gitsinler :))
Çok doğru. Günümüz ilişkileri için altın küpe değerinde.
Düşünsene bir ferrarin var sinirsiz benzin almak icin paran ve sinirsiz ortamlar vs vs. Inan arkdaslarin bakidir.
Ama Düşünsenize evinizin altinda arabaniz yok. Cebinizdede 20 tl Paraniz var inanin cok baki dostunuz olmazzz
Merhaba. Yasinizi birda dogru mu yazdiniz bilemem, ama buna katilmadigimi soylemek icin cabaladim, ama ne yazik ki katiliyorum.
Neden ki
katılmıyorum.. arkadaşını dostunu iyi seçersen menfaat olmaz hiçbir zaman
Ya bunu genel olarak dusunmemek lazim karakter meselesi tamamiyla ya
Şunu unutma en güzel arkadaş sensin :):) Sen kendi kendinin arkadaşlığını kur :)
Kisiden kisiye degisir kesinlikle katilmiyorum.
Cok saglam cok iyi arkadaslarim dostlarim var.
çoğu ilişki böyle de bazen çok sevdiğin birine ufacık bir hatası yüzünden kırılabiliyor insan..
insanın hayatında öyle bir dostu 1 kez olabiliyor öyle insan bulmak zor bu devirde
bencede katılıyorum çünkü en iyi arkadaşların bile işte bana şunu yap bunu yap demeye başlıyolar eleştiriyolar
bu avrupa devletlerinin ilkesi değilmiydi osmanlı döneminde?
Kendi açımdan katılmıyorum. Ama arkadaşlarımın hepsinin çıkarcı olduğunu kabul edebiliyorum
malesef ki katılıyorum kimse çıkarı olmadan kimseyi sevmez ve arkadaş olmaz
Onunuze gelenle arkadas oluyosunuz herkesle konusuyosunuz sonra sonsuz arkadaslik yok dyosunuz arkadasinizi ii secin o zmn.
Dibine kadar katılıyorum :) Hatta bizde öyleyiz. Sırf yalnız kalmamak için vs. arkadaş oluyoruz.
Çoğu zaman için doğru bir genelleme olmuş. İstisnalar da olabilir bazen tabii.
sonsuz arkadaşlık yoktur eğer o arkadaşlık sonsuz olacaksa biz ona halk arasında DOST diyoruz.
Henüz gerçek arkadaşlığı bulamamışların kullandığı bir söz
karşılıksız olmaz az da olsa çok küçük bişeyde olsa bekler insan. erkek "senin için ölürüm naalan" dese bile nalandan çamaşırlarını yıkamasını ister.
Çıkar Çıkar Çıkar... Ve gene çıkar kardeş kardeşe yapıyorda etrafında ki maskeli dostlarmı sana çıkarları uğruna sırtını yaslamaya çalışmıcak? :D
Bence bu her zaman böyleydi. Karşılıksız seviyorum dediğin insanın bile seni sevmesini istersin
aynende öyle eğer cıkarına ters düşen bısı yap okadar yaptıgın ıyılıklerın hepsi bir anda silenebiliniyo...
çıkar olmasa da sonsuz arkadaşlık yok en yakınım dediğim insan 2 gün sonra en uzağım olabiliyor
tabiki katılıyorum büyüdükçe insanlar değişiyor çıkarları için arkadaşlık kuruyor hep
kesinlikle katılıyorum. menfaati bitenin dostluğuda biter
Katılmıyorum. Çıkar amacı gütmeden gerçekten birbirini tamamlayan dostluklar varken bu söze katılamam
Evet kesinlikle doğru bir söz, bunun için daha bilinen bir söz vardır. Öküz öldü ortaklık bitti.
Hayır katılmıyorum. Bu yaşıma geldim, daha hiç bir arkadaşımdan bir çıkarım olmadı. Olamaz da...
Kesinlikle katılıyorum arkadaşlarımız aslında bize işleri düştükleri kadar iyiler
Her durum ve herkes icin gecerli olmamakla birlikte malesef cogunlukla gecerli bir durum
Kendimizi bundan soyutlamayalım. Biz de öyleyiz. En sevdiğin arkadaşını neden seversin? Anne ve babanı neden seversin? Çünkü bize iyilik etmişlerdir. Onlardan bir menfaatimiz var yani.
Maalesef günümüzde ilişkiler , arkadaşlıklar çoğunluk ile çıkar amaçlı tabi bu bir kıstas değil gerçek sağlam ilişkiler ve dostluklar yaşanıyor menfaat gözetmeksizin.
insan babasına bile güvenemiyor değilki arkadaşına güvensin
sonsuz arkadaşlığa inananlardan ve umutla arayanlardanım..
hayır katılmıyorum bu genelleme her genelleme de olduğu gibi eksik
kişler ve zaman önemlidir
Ben sana soruyorum !
Senin gozunde arkadaslik ne demektir?
Nasil olmasi gerekir yani !
Bilmiyorum ya evet insanın cogu kez başına bu geliyor ama bazen istisna çıkabilir
Dediğin arkadaşlar için geçerli. Dostlar için değil.
Kesinlikle katılıyorum. Dostluk ve arkadaşlık araya üçüncü bir şahıs girene kadardır
Sadece. 3 arkadaşım var çıkarcıları çıkarınca hayatımdan bu kadar kaldı ;)
Doğru. Kaç yıllık arkadaşımdan dost kazığı yediğimi bilirim ben...
kişiye göre değişir kesinlikle. ilişkileri menfaat boyutunda tutan kişi tabiki de sonsuz çıkar gözetir.
karı koca ilişkisinde bile var 3 gun eve bakamasın adam bak ortam nasıl geriliyor, 3 gun vermesin hatun bak hemen herif baska alternatifler arıyor..
3 tane dunya tatlisi hicbir seye degismeyecegim arkadaslarim varken katilamam tabiki ama cikar icin yapilan cok arkadaslikta var
benim öyle arkadaşlarım varki bir öbür tarafta da arkadaş olacağım insanlar. zaten ben onları arkadaş olarak değil kardeş olarak görüyorum
Katılmıyorum çünkü arkadaşlıktan da öte kardeşim gibi gördüğüm insanlarda var tabi arada bir çıkar sende hayatından cikarirsin
hayır katılmıyorum ben benım toplasan 10 tane arkadasım var yakın olarak ve onlar ıcın hersey yaparım bı cıkar beklemek karaktersızlıktır, ve evet dıyenlerın arkadasları pek samımı degıl galıba
Evet arkadaşlıklar çıkarlıklar üzerine kurulur fakat dostluklar öyle değildir. Dostlukların çıkarlar üzerine kuruldugunu düşünmüyorum, dostluklar ebedidir.
Çoğunlukla öyle olabilir ama herkesi bir tutmamak lazım
size en yakın arkadaşınız mı
yoksa 1 milyon dolar mı deseler...
ilk hangi arabayı alırdınız?
Hayır bu kızların dünyasında olan bir şey. Erkeklerin arkadaşlıkları genelde böyle olmuyor..
Hayatımda birtek sonsuz arkadasım diyebilcegim biri var. Onunla da 15 senedir birlikteyiz.
sonsuz çıkarla tabi ki de. arkadaslık yok. hem de böyle zamanda olması imkansız
Herkes bundan şikayetci? kime sorsan o çıkarcı bu çıkarcı kimse ben çıkarcıyım demiyor peki nerede bu dürüst insanlar?
Çıkarların karşılıklı ve maddi olanına arkadaşlık
Çıkarların karşılıklı ve manevi olanına dostluk denir...
Benim bir bayan arkadasim var bobregimi istese veririm ya da canimi, parayla olculemiycek fedakarliklar yapti bana.
Ne mutlu size diyorum,,,
Şurda yat partisi duzenliorum desem 100 kisi gelir önemli olan kötü günde kim yanında. Sevginin disavurumu fedakarlıktır. Fedakarlık yaptıgımız ölcüde o kisiyi sevioruzdur.
Katılmıyorum.6 yaşından beri arkadaş olduğum ve hala görüştüğüm arkadaşım. Hep benim yanımda durdu hep bana destek çıktı.
kesinliklr katılıyorum çakarların ve çakalların bol olduğu bir ülkedeyiz
yahu işin içinde çıkar varsa o arkadaşın değil be, sonsuz arkadaşlık vardır inanma sen
kesinlikle katılıyorum 4 senelik dostum dediğim insan işi bitince gitti