Evet katılıyorum çünkü sevgi, karşılıklı güven ve kabullenme ile beslenir. Sadece iyi zamanlarda değil, zor anlarda da yanında olmayı gerektirir. Gerçek sevgi, hataları ve eksiklikleri kabul eder, değişimi ve büyümeyi destekler. Bu yüzden ilişki boyunca karşılaşılan her türlü zorluk ve deneyim, sevginin derinleşmesine ve olgunlaşmasına katkıda bulunur. Koşulların veya beklentilerin sevgiye sınır koymaması gerekiyor...
Sevmemek daha iyi belkide. Yani yanlış sevmektense hiç olmaması iyidir. Ama hep diyorum sen seveceksin. Bir anda olacak. Ama bu yeni biri olacak. Tanıdığın vs değil😅 yani öyle hissediyorum. bak bu dediğimi unutma. Jfjf
bu cümleyi kuran adam nedense bana hiç samimi gelmiyor. Böyle adamı bırak, 2 gune gider başkasını bulur çünkü onun önemsediği şey sen değilsin. Onun için önemli olan yanında her şeyi yaşayabileceği bir kadının olması.
Eğer sınır olmazsa “her şey yaşanır” lafı kolayca “her şeye katlanılır”a dönüşür. Gerektiğinde hayır diyebilmek hem kişinin kendine saygısını hem de sevgiyi korur
Bence her şey sevgiyle başlar ama sınırlar da önemlidir. Şartsız sevgi masalsı gelir ama gerçek hayatta herkesin bir *kırmızı çizgisi* vardır. Önemli olan bu çizgilere rağmen birbirine saygı duymak ve sevgiyi korumak. Sevgi özgür olmalı ama hayır demeyi bilmek de sağlıklı ilişkilerin temeli! 🥰✨
Her ne kadar koşulsuz sevsek de bir süre sonra karşılık alamayınca Vazgeçiyoruz. Sevgi de şartlı olur. Bence yeryüzündeki sevgilerden sevgililerden annenin evladına duyduğu sevgiyi ayırın bir kenara, geri kalan bütün çeşitler, kalıplar, gruplar, hisler.. vs.. şartlı sevgidir.
Katılıyorum. Hayır yani bir ilişkiye hazır değilsen ne diye yoruyorsun. İlişkinin neler getireceğini, ne yapılması gerektiğini bilmiyorsan ne diye ilişki istiyorsun anlamıyorum. İnsanlar çok karmaşık.
Sartli sevgi olmaz evet ama sqygisizda olmaz.. Birbirine şart koymak anlamsız ve saçma karşıdakini bilip taniyip sınırlarını bilip öyle davranmak gereir:))