"Sevginin açamayacağı kilit yoktur" sözüne katılıyor musunuz?

Sevginin açamayacağı kilit yoktur sözüne katılıyor musunuz?
Bazen dünyanın en zor şeyi oluyor ama bir yandan da "seviyorum napayım" diyoruz ya,
halbuki sevgi bu:
seni hafifleten,
sana iyi gelen bir şey olmalı aslında.
Zor olmamalı.
Yük gibi taşımak gerekmemeli.
Sevgi öyle bir şey ki..
Sen onu değil o seni taşımalı.
Bir ömür boyu...
"Sevginin açamayacağı kilit yoktur" sözüne katılıyor musunuz?
Cevapla