
halbuki sevgi bu:
seni hafifleten,
sana iyi gelen bir şey olmalı aslında.
Zor olmamalı.
Yük gibi taşımak gerekmemeli.
Sevgi öyle bir şey ki..
Sen onu değil o seni taşımalı.
Bir ömür boyu...

öyledir gerçekten. Sevgi her halimizi güzelleştiriyor.
Kilitli tüm kapıları açmak ne kelime kırıyor adeta. Tüm dünya sevgiliyle dolsa ve huzur bulsa ne güzel olurdu.
Sevgisiz bir ömür ne kadar acı.
Yok öyle bir şey bence seviyoruzda ne işe yariyorki, bazen sadece yaşadığımız acılar bize kâr kalıyor.
Hayatta kimsenin açamayacağı bir kilit elbette vardır
Teşekkürler
Cevap
10Cevap
Bence de sevgi her kilidi açar
Hayır. Sevince samanlık seyran olmuyor maalesef. Hele de günümüz bencil insanların elinde kalınca sevgi.
Sevgi hayatin tadi olmali, ömur boyu ruhun, eşin olmali, senin diger yarin olmali. Boyle sevgilere denk gelemedik 🙂🦋
İnsan istemeli bir insan isterse kadın olsun. Erkek olsun yaoamicagi bişi yok bahanlerin arkasına saklanmaz
Evet, seven insan için hiç bir engel olmadığını düşünüyorum.
Karşılıklı ise evet. Ama sözle tavırlar tutmuyorsa bir işe yaramaz
İnanmıyorum bazı şeylerin olması için sevgi yetersiz kalır
İki taraflı sevgi varsa evet yoktur
Asla katılmıyorum eğer sevda her kilidi acsaydi benim hikayem mutlu sonla biterdi.
Arada eksikler olabilir.
Katılıyorum uleeeeeen 😄
Hayır katılmıyorum buna
hayır.
o para olmasın?
yoktur da vardir
Katılmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?