Katılaşmış yürekler mi, yoksa içi boşalmış kafatasları mı daha korkunçtur?

Acıması olmayan bir kalbin sahibi mi daha kötüdür, yoksa gri maddesi yetersiz olan bir insan mı?
Katılaşmış yürekler mi, yoksa içi boşalmış kafatasları mı daha korkunçtur?
Katılaşmış yürekler mi, yoksa içi boşalmış kafatasları mı daha korkunçtur?
Cevapla