Iyilik yap denize at demişler... ama insanın zoruna gitmiyor mu bazı şeyler?

Bir arkadaşım vardı babam aktar benim enginar hapı var mı sizde dedi.. karaciger rahatsızlığı varmış.. babama söyledim babam bir macun yaptı sadece 3 tane pekmez karıştırdı içine baharatlar falan koydu birde enginar sirkesi getirdi.. kargoya götürdük bunları alamam dedi.. annemle o sıcakta uygun kap aradık onlar için bulduk sonra ptt de sıra bekledik o korona zamanlari birde sıcakta mahvolduk 2 den 4 e kadar göndericez diye gönderdik.. babama söyledim ücrette almadı öğrenci bu sefer bizden olsun dedi.. neyse aradan zaman geçti bir biraz küstük biraz barıştık.. geçen annem rahatsızlandı koronadan korktuk gece saat 2 de hastaneye gittiler nasıl panik oldum nasıl korktum anlatamam aklımdan neler geçiyor.. O panikle yazdım ona dedim ben ne yapacagimi bilmiyorum çok korkuyorum 5 dk sonra uyudu bakmadı mesajlarıma 1 haftadır da ne aradi ne sordu.. ya insan bir annen nasıl oldu demez mi.. insnalik bunu gerektirmez mi gerçekten.. ben olsan düşmanım bile olsa arar sorarım sağlık bu bende söyledim benim annem seni hiç görüp tanimaidgi halde o kadar uğraştı ya insan sırf bunun hatrına bile bir arayıp yağmur annen nasıl demez mi? Aramızda ne yaşanirsa yaşansın haksız mıyım ama sizce..
Iyilik yap denize at demişler... ama insanın zoruna gitmiyor mu bazı şeyler?
Cevapla