Bir insani yaptigi isle yargilamak kadar kotu bir sey olabilir mi?

Kiz meslegimi sordu buradan su ara kasiyerim dedim engel atmis :)) Ya hani ayni fikirde goruste olmazsin atsa o bile bir nebze bence o bile yanlis ya neyse... Yani su zamanda bile nasil kotu ve dusuk olabiliyor bazi insanlar... Her is bir deneyimdir bence ve yaptigim seylerin arkasindayim her daim ! :))

#prenstentespit

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarda niye sevgili gibi tepki verdiniz daha yeni konusmaya baslamistik o da buradan yani :D
Güncellemeler
+1 yıl
Ya buradan oylesine yazdigim biriydi bir anda boyle davranmasi sacma geldi yani zaten iki gun sonra yazar bunlar gene :D
Bir insani yaptigi isle yargilamak kadar kotu bir sey olabilir mi?
Cevapla