Geçen youtube'da dolanırkene iki bu tarz kızın sohbetini dinledim. Gerçekten çok tatlıydı ama asla benlik değildi. Ama bence cioran gibilerin sorunu şu: kendi sahip olduğu niteliği üstün görüp karşı tarafi olduğu gibi gözden çıkarmak. Daha sakin bir hayat yaşayıp o kızlar gibi konularda konuşmayı tercih ederdim elimde olsa. Gerek yok böyle yarışlara bence:@