Acı insana sadece empati yapma ve geri besleme duygusunun motor olarak devreye girmesini sağlar. Başka bir sebebi yok. Ha, fıtrat gereği hayatı devam ettirme olabilir ama bunun için asabı iyi araştırmak gerekir.
Acilar senin direnme katsayini yükseltiyor yani dayanabiliyorsun Daha kötüsü ne olabilir derken daha kötüsü geliyor ve onada dayaniyorsun iste Zira yaşamak direnmektir..
İnsanın merhametini perçinleyen, "büyüklenme padişahım, senden büyük Allah var" diye hatırlatan, kibire kapılan insanların, aslında aciz birer kul olduklarını, ağaçta yaprak misali her an düşebileceklerini unutturmayan duygudur.
Aci yaşama gücü müdür? LaL Turkiye ye geldin ve bakış açın bir anda değişti. Hakli olabilirsin, acı bir nevi insani motive eden harekete geciren unsur olabilir.
İnsanlarin aci esiginin ne kadar derin ya da yüzeysel olduğu cok önemlidir.. Eger cok derindeyse her aciya her seye gülüp geçebilir.. Ama cok yüzeydeyse cok fazla kanar ve cani yanar :/
Acı hayatın bir parçasıdır Sokaklarda büyüyen anne babası olmayan bir çocuk değilsen eğer acıyı anlamak zordur.. ya da Varlığına alıştığın bir insanın Yokluğudur...
Ne demek. Yaşama gücünün daha ruhani daha inançla alakalı bir şey olduğunu düşünüyorum. Çok acı çekmiş bir insan hayattan soğuyabilir de. Yani yaşama sevinci acıya göre daha kişisel bir durumdur.
En İyi Cevaplar